Jestem w posiadaniu Pendrive Toshiba TransMemory Mini 8GB. Od pewnego czasu pamięć nie jest widoczna po umieszczeniu w gnieździe USB 2.0. System rozpoznaje nowe urządzenie, jednak wskazuje pojemność 0.0GB. Pamięć nie jest widoczna z poziomu narzędzia: "Zarządzanie dyskami". Chciałbym uruchomić w jakiś sposób urządzenie, bo znajdują się na nim cenne dane, które chciałbym odzyskać. Pamięć prawdopodobnie nie ma fizycznych uszkodzeń.
Natknąłem się na następujący temat:
http://www.hotfix.pl/naprawa-pendrive-k ... h-a366.htm
oraz filmik: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
to zainspirowało mnie do dalszych poszukiwań oraz napisania na forum.
..................
ChipGenius v4_18_0203, zwraca następujące dane;
Description: [E:]Masowe urządzenie magazynujące USB(GENERIC USB Mass Storage)
Device Type: Mass Storage Device
Protocal Version: USB 2.00
Current Speed: High Speed
Max Current: 100mA
USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005
Device Vendor: GENERIC
Device Name: USB Mass Storage
Device Revision: 0100
Manufacturer: GENERIC
Product Model: USB Mass Storage
Product Revision: 1.00
Controller Vendor: Solid State Systems
Controller Part-Number: TC58NC6623/SSS6698-BA
Flash ID code: 98DE9892 - Toshiba TC58TEG6TCKTA00 - 1CE/Single Channel [TLC-8K] -> Total Capacity = 8GB
Tools on web: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Possible Flash Part-Number
----------------------------
[1CE]TC58NVG6T2HTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TVG6T2HTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58NVG6T2JTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TVG6T2JTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6T2KTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6T2KTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6TCKTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
Flash ID mapping table
----------------------------
[Channel 0] [Channel 1]
98DE98927257 --------
-------- --------
-------- --------
-------- --------
Z tego co zdążyłem się zorientować, pomóc mogłoby wgranie nowego firmware, jednak nie wiem dokładnie gdzie je znaleźć i jak bezpiecznie wykonać procedurę, aby nie utracić danych.
Chciałbym zweryfikować swoje przypuszczenia i prosić o pomoc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu
