http://forum.hotfix.pl/sprzet-komputerowy/wysylka-dysku-na-gwarancje-prosze-o-pomoc-t21087.html
Dzisiaj przyjechał nowy dysk z gwarancji. Rozpakowałem go i wsadziłem do kompa. Po jego zainicjowaniu okazało się, że dostałem dysk 1TB zamiast dysku 2TB! Wyłączyłem kompa, wyciągnąłem dysk i okazało się, że ktoś w Hitachi się pomylił. Stary dysK :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nowy dysk :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I pytanie co teraz. Pisać do Hitachi, dzwonić do nich czy co? Niestety o złej pojemności nowego dysku dowiedziałem się kiedy dysk był już w kompie wyciągniety z pudełka. Na stronie Hitachi jest napisane, że gdyby dany produkt był niedostępny (zakończenie produkcji) to Hitachi może mi wysłać inny produkt - ale na Boga - zamiast dysku 2TB dostałem o 50% mniejszy dysk - 1TB! I co teraz robić? Nie widzi mi się znowu odsyłać dysku i czekać na niego 1.5 tygodnia. Ale z drugiej strony kupiłem dysk 2TB bo poprzedni 1TB był za mały.


