Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Awatar użytkownika
TitoBandito

Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2012, 17:12

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 15:19

Witam. Sprawa dotyczy tego wątku :

http://forum.hotfix.pl/sprzet-komputerowy/wysylka-dysku-na-gwarancje-prosze-o-pomoc-t21087.html

Dzisiaj przyjechał nowy dysk z gwarancji. Rozpakowałem go i wsadziłem do kompa. Po jego zainicjowaniu okazało się, że dostałem dysk 1TB zamiast dysku 2TB! Wyłączyłem kompa, wyciągnąłem dysk i okazało się, że ktoś w Hitachi się pomylił. Stary dysK :

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Nowy dysk :

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

I pytanie co teraz. Pisać do Hitachi, dzwonić do nich czy co? Niestety o złej pojemności nowego dysku dowiedziałem się kiedy dysk był już w kompie wyciągniety z pudełka. Na stronie Hitachi jest napisane, że gdyby dany produkt był niedostępny (zakończenie produkcji) to Hitachi może mi wysłać inny produkt - ale na Boga - zamiast dysku 2TB dostałem o 50% mniejszy dysk - 1TB! I co teraz robić? Nie widzi mi się znowu odsyłać dysku i czekać na niego 1.5 tygodnia. Ale z drugiej strony kupiłem dysk 2TB bo poprzedni 1TB był za mały. :o :o :o

Awatar użytkownika
janpas

Globalny Moderator
Posty: 2118
Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
Lokalizacja: ChełmicaDuża
Kontaktowanie:

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 16:13

pisz maila do nich
kurier powinien to zabrać oni wysyłają kuriera ja tak miałem a tobie dadzą drugi poprawny

ja to już nie jedno przeszedłem wszędzie burdel mają
w WD dostałem dysk gwarancja powinna być do 2017 roku bo to wersja RE
a dali mi do maja 2012 ale po upierdliwości mailowej wywalczyłem trwało to pół roku dla pocieszenia :D
następnie wysłałem wd elements play
przysłali sam dysk ciekawe jak go pod telewizję podłączyć
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
w Seagate dla odmiany przysłali mi dysk większy jakiegoś Niemca również po kontakcie zabrali i dali poprawny
więcej już nie opisuje perypetii szkoda klawiatury
masz w środku kartkę zobacz czy są twoje dane na tym protokóle
i ewentualnie sprawdź w mailach co ci odpisywali
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku

Awatar użytkownika
TitoBandito

Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2012, 17:12

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 17:09

Zadzwoniłem do Hitachi do Holandii. Dowiedziałem się, że mój dysk pojechał do Wiednia :D . Na email Hitachi przesłało mi wszystko dla kuriera UPS (w poniedziałek przyjedzie). Płaci Hitachi więc ok. I teraz pytanie : czy muszę podawać jakiś numer rma (ten stary), opisywać sprawę, czy zwyczajnie zapakować tak jak dysk przyszedł, wydrukować etykietę i wysłać? I czy problemem nie będzie to, że dysk był w kompie? :pray:

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 17:19

TitoBandito pisze:I teraz pytanie : czy muszę podawać jakiś numer rma (ten stary), opisywać sprawę, czy zwyczajnie zapakować tak jak dysk przyszedł, wydrukować etykietę i wysłać?

Na Twoim miejscu jednak opisałbym dokładnie sprawę i dołączył do przesyłki, abyś później znów nie był zaskoczony otrzymując nie ten dysk, który powinieneś, tym bardziej, że wiesz już jak "profesjonalnie" działa proces wymiany gwarancyjnej w Hitachi.

TitoBandito pisze:I czy problemem nie będzie to, że dysk był w kompie?

Raczej nie.
Ty nie musiałeś przed inicjacją dysku wpatrywać się w naklejkę znamionową i sprawdzać czy producent odesłał Ci prawidłowy dysk.
Tą kwestą raczej się nie przejmuj. To ich błąd i problem, a nie Twój.

Awatar użytkownika
TitoBandito

Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2012, 17:12

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 17:41

seba86mu pisze:
TitoBandito pisze:I teraz pytanie : czy muszę podawać jakiś numer rma (ten stary), opisywać sprawę, czy zwyczajnie zapakować tak jak dysk przyszedł, wydrukować etykietę i wysłać?
<br sab="371">Na Twoim miejscu jednak opisałbym dokładnie sprawę i dołączył do przesyłki, abyś później znów nie był zaskoczony otrzymując nie ten dysk, który powinieneś, tym bardziej, że wiesz już jak "profesjonalnie" działa proces wymiany gwarancyjnej w Hitachi.<br sab="372"><br sab="373">
TitoBandito pisze:I czy problemem nie będzie to, że dysk był w kompie?
<br sab="374">Raczej nie. <br sab="375">Ty nie musiałeś przed inicjacją dysku wpatrywać się w naklejkę znamionową i sprawdzać czy producent odesłał Ci prawidłowy dysk.<br sab="376">Tą kwestą raczej się nie przejmuj. To ich błąd i problem, a nie Twój.


Dzięki. A byłbyś taki miły i napisałbyś mi takie coś po angielsku, bo z porozumiewaniem się po angielsku słownie nie mam większych problemów - ale z pisaniem po angielsku jest już u mnie problem. :pray:

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 20:31

TitoBandito pisze: A byłbyś taki miły i napisałbyś mi takie coś po angielsku,

Gdybym tylko był na tyle dobry z angielskiego z chęcią bym napisał.
Myślę, że Łukasz (cosik_ktosik) może coś wykombinować w tej sprawie, ale nie ręczę za Niego :mrgreen:

Awatar użytkownika
janpas

Globalny Moderator
Posty: 2118
Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
Lokalizacja: ChełmicaDuża
Kontaktowanie:

Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(

Post12 paź 2012, 20:38

Użyj gogle tłumacz napisz im że sorki za twój angielski
zrozumieją nie są aż tak wymagający
ja kiedyś się zapędziłem i po polsku dałem
i odpowiedź była prosta no Polen
a i ja tylko np oddałem im dysk kwitek który był w środku zrobiłem sobie ksero
i dostałem potwierdzenie odbioru przez kuriera
nic nie opisywałem
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku



  • Reklama

Wróć do „Sprzęt komputerowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości