Zestaw tylko do gier [6500zł lub więcej]
-
Witam.
Chce kupic zestaw komputerowy za 6508zl. Buda i cale wnetrze. Tylko do gier i internetu. Obecnie mam 6782zl, ale chce zostawic 274zl na windows 8.1, chociaz nie wiem ile dokladnie mnie wyniesie ten windows. Jesli ktos by znalazl (lub znalazlbym) tego windowsa na plytce taniej, to zwieksze kase na zestaw.
Zlozony komputer podlacze kablem hdmi do telewizora 50". Moze glosno chodzic - jesli bedzie mocniejszy /bardziej wydajny. Z poczatku nie bede nic podkrecal, bo nie wiem jak to sie robi, moze kiedys. Kupilem juz gta 5 na steam i chce zeby mi chodzilo na ultra ustawieniach. Tak samo inne nowe gry i te wychodzace. Troche sie spiesze z kupnem pc-ta bo do premiery gta5 zostalo 8 dni.
Jestem w tym zielony, dlatego prosze was o zlozenie dla mnie zestawu, najlepiej w postaci linkow (morele.net, sklepy komputerowe).
Chce kupic zestaw komputerowy za 6508zl. Buda i cale wnetrze. Tylko do gier i internetu. Obecnie mam 6782zl, ale chce zostawic 274zl na windows 8.1, chociaz nie wiem ile dokladnie mnie wyniesie ten windows. Jesli ktos by znalazl (lub znalazlbym) tego windowsa na plytce taniej, to zwieksze kase na zestaw.
Zlozony komputer podlacze kablem hdmi do telewizora 50". Moze glosno chodzic - jesli bedzie mocniejszy /bardziej wydajny. Z poczatku nie bede nic podkrecal, bo nie wiem jak to sie robi, moze kiedys. Kupilem juz gta 5 na steam i chce zeby mi chodzilo na ultra ustawieniach. Tak samo inne nowe gry i te wychodzace. Troche sie spiesze z kupnem pc-ta bo do premiery gta5 zostalo 8 dni.
Jestem w tym zielony, dlatego prosze was o zlozenie dla mnie zestawu, najlepiej w postaci linkow (morele.net, sklepy komputerowe).
- djarta
- Kontaktowanie:
Proszę, o to koszyk: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- LupeR
Moim zdaniem GTX 980 (2460 zł) jest bardzo nieopłacalna w tej cenie, za niecałe 1800 zł mamy kartę GTX 970 z mocno podniesionym taktowaniem która ma prawie taką samą wydajność w grach.
GTX 970 vs GTX 980