Karta sieciowa

Szukasz sterownika do komputera lub programu do obsługi urządzenia, pisz tutaj
Arris

Użytkownik

Karta sieciowa

Post13 sie 2011, 12:54

Witam, mam problem. Chodzi o to, że kupiłem nowy komputer (Od razu mówię, że jestem zielony KOMPLENIE:) ) wgrałem VISTE 64 bit wszystko ok, sterowniki jakie były na płycie do zainstalowania zainstalowałem i komp działa.
Tyle, że jest problem z netem.. Szukałem po necie i dalej nie wiem ocb dlatego piszę tutaj.
Podpinam kabel sieciowy od internetu do komputera a on wgl mi go nie czyta, tak jakby wgl go nie było..
Powiem, że mam modem motorolii podłączony pod router, który rozsyła internet po laptopach w domu(tam jest net),
kabel z routera podpinam pod kompa i NIC, nie ma...
Jakby tego było zgubiłem płytkę z TP-LINK model TP-WR340G. Ściągałem, ale wersja .BIN wyskakuje a żadne programy nie czytają.. Wiem, obrazy... ALE nie idzie tego zrobić... Już nie raz tworzyłem obraz płyty, tu nie idzie.
Dlatego proszę Was o sterownik do tego modelu z normalnym rozszerzeniem i może to pomoże chociaż wątpię... Bo komp wgl nie 'załapuje' routera... (Jeśli jesteście przekonani, że to nie to to nie potrzebuje tego sterownika czy co to tam jest) Od razu powiem, że było wszystko konfigurowane na poprzednim kompie (to co się w stronie otwiera, konfiguracja jakaś internetu co się potem hasło itp nadaje).
Proszę Was o pomoc, nie wiem co mam robić.
Potrzebuje pewnie (tak myślę) sterowniki do karty sieciowej, ale kurde nie wiem jaką mam i jak ją sprawdzić. Wiem, wiem EVEREST - ale tam nie ma linijki "Karta sieciowa"... Pewnie jakoś inaczej się to nazywa...
Dołączę poniżej info z everesta, jak będzie trzeba podam więcej, inne tylko powiedzcie.
Zatem proszę Was o dwa sterowniki i pomoc ogólną, sam nie wiem czemu tak jest.. Tylko przypuszczam.. Proszę o szybką pomoc i z góry bardzo dziękuję...

PS. Wiem, że jestem zielony i się na tym wgl nie znam ale mam nadzieję, że nie będziecie jechać głupimi odzywkami a na prawdę mi pomożecie. Dzięki.