Nie kompatybilne sterowniki do grafiki?

Szukasz sterownika do komputera lub programu do obsługi urządzenia, pisz tutaj
Kosiash

Użytkownik

Post08 lis 2010, 15:20

Instalowałem ponownie system, zainstalowałem stery do płyty głównej, karty dźwiękowej, karty sieci i do karty graficznej, do której użyłem wersji Nvdia Geforce 8600 GT ver.197.13, gdyż nowsza miała problemy podczas instalacji [ver.258.96] Ale ta starsza też mi szwankuje ale przy użytkowaniu komputera, szperam coś w internecie, nagle jakaś reklama albo coś innego się pokazuje, wyskakuje bluescreen, a tam między innymi jest mowa o nv4d jakoś tak .. jestem pewny, że chodzi o grafikę, nawet jak włączę swoją nba2k11 to gdy już się włącza gra,zaczyna się mecz, wyskakuje to coś. Jakiej mam wersji użyć, żeby mi problem zniknął? Moje parametry komputera potrzebne :

Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-G31M-S2L (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)
Mikroukład płyty głównej Intel Bearlake G31
Karta wideo NVIDIA GeForce 8600 GT (512 MB)
Akcelerator 3D nVIDIA GeForce 8600 GT

-- 08 lis 2010, 16:20 --

A i mam Windows XP SP2 , przedtem używałem Visty.

Awatar użytkownika
lewy

Ekspert

Post08 lis 2010, 15:42

Heja

Te sterowniki powinny wystarczyć Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator

Post08 lis 2010, 16:23

J/w.
Jeszcze możesz sprawdzić Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Przed instalacją nowych odinstaluj poprzednie, usuń ręcznie folder NVIDIA z dysku C,
przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej ,,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później ,,Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
/ podczas instalacji odchacz ,,Automatyczną aktualizację CCleaner" oraz ,,Dodaj pasek narzędziowy Yahoo" /.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów oraz sterowników.
Zainstaluj sterowniki do karty graficznej.
Zainstaluj DirectX 9.0c