bład startu systemu, komunikat Grub loading stage1.5 error22
-
Witam! od razu powiem ze jestem zielona jeśli chodzi o komputery itp:) i sama nie wiem właściwie na czym problem polega. instalowaniem wszystkiego programowaniem i innymi takimi zawsze zajmował się mój brat a akurat teraz, gdy wyjechał komputer odmówił posłuszeństwa:( gdy go włączam praktycznie od razu pojawia się: Grub loading stage1.5. error 22 czytałam trochę o tym na innych forach i nic z tego nie rozumiem i kompletnie nie wiem co robić a komputer jest mi baaardzo potrzebny... będę bardzo wdzięczna jeśli mi ktoś pomoże i wytłumaczy co i jak:) pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 23:13 przez mint1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana tematu, zmiana działu
Powód: zmiana tematu, zmiana działu
- mint1991
- Kontaktowanie:
problem z..
Cześć
Z tego co przeczytalem wychodze z założenia, że albu używasz 2 linuxsów, albo windowsa i linuxa.
Posypał się MBR w takiej sytuacji przydała by się płytka z windowsem i odpalic konsole odzyskiwania i w niej wpisać komende fixmbr aby przywrócić sektor rozruchowy i powinno być oki. Jak dobrze się orientuje można to tez zrobić pod linuxem za pomocą linux LiveCD (nagrywasz obraz na płytce i odpalasz system z tej płytki) potem w terminalu trzeba wpisać (nie pamiętam za dobrze) komende fixmbr.
Nie jestem biegłym użytkownikiem linuxa więc poczekaj na potwierdzenie tego co napisałem

Z tego co przeczytalem wychodze z założenia, że albu używasz 2 linuxsów, albo windowsa i linuxa.
Posypał się MBR w takiej sytuacji przydała by się płytka z windowsem i odpalic konsole odzyskiwania i w niej wpisać komende fixmbr aby przywrócić sektor rozruchowy i powinno być oki. Jak dobrze się orientuje można to tez zrobić pod linuxem za pomocą linux LiveCD (nagrywasz obraz na płytce i odpalasz system z tej płytki) potem w terminalu trzeba wpisać (nie pamiętam za dobrze) komende fixmbr.
Nie jestem biegłym użytkownikiem linuxa więc poczekaj na potwierdzenie tego co napisałem

-