Bluescreen BCCode: 7a

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen BCCode: 7a

Post05 cze 2014, 15:55

Witam, mam problem z irytującym BSoD, który wyskakuje kiedy mu się podoba, dzieje się tak od zmienienia sprzętu, ale jak naprawić to już nie wiem, dlatego mam tu 7 komunikatów z tego Bluescreena:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 7a
BCP1: FFFFF6FC40008758
BCP2: FFFFFFFFC000009D
BCP3: 0000000032B33860
BCP4: FFFFF880010EB2C0
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\051314-17877-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-18860-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: f4
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA8005CB0B30
BCP3: FFFFFA8005CB0E10
BCP4: FFFFF800035CC240
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\051714-17518-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-18564-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: f4
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA800583DB30
BCP3: FFFFFA800583DE10
BCP4: FFFFF800035C4240
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\052014-18033-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-18969-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: f4
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA8005618510
BCP3: FFFFFA80056187F0
BCP4: FFFFF800035D1240
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\052714-17659-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-18626-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: f4
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA800566A060
BCP3: FFFFFA800566A340
BCP4: FFFFF80003588240
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\053014-17409-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-18408-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 7a
BCP1: 0000000000000020
BCP2: FFFFFFFFC000009D
BCP3: FFFFFA80056A3078
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\060414-22760-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-24242-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: f4
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA8005671540
BCP3: FFFFFA8005671820
BCP4: FFFFF8000357A240
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\060514-17940-01.dmp
C:\Users\Adrian\AppData\Local\Temp\WER-19609-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Nie wiem czy te komunikaty jakoś pomogą, ale zrobiłem je na wszelki przypadek.
Liczę na Waszą pomoc, Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:13

dzieje się tak od zmienienia sprzętu,

Jaki był poprzednio sprzęt a co zmieniłeś ?
Po zmianie sprzętu zainstalowałeś odpowiednie sterowniki do płyty głównej tzw. Chipset ?
Service Pack: 0_0

Zainstaluj odpowiedni Service Pack 1 (bit.) do swojego systemu.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:17

W historii mam 'Intel_chipset', więc chyba instalowałem.

@@@Edit: Jedyne czego nie mogłem zainstalować to VGA, powód: ''System nie spełnia wymagań minimalnych''

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:21

Wykonaj w cmd następujący scan: "chkdsk /f /r" i

Wykonaj pełne skanowanie -> Malwarebytes Anti-Malware
Nie instaluj wersji PRO tylko Freeware.

Malwarebytes Anti-Malware --> Skanowanie --> (Skanowanie w poszukiwaniu zagrożeń) --> Skanuj teraz
Malwarebytes Anti-Malware --> Scan --> (Threat Scan) --> Scan Now

Pokaż raport.

Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:29

dzieje się tak od zmienienia sprzętu,

Jaki był poprzednio sprzęt a co zmieniłeś ?

:?:

robiwielki pisze:Wykonaj w cmd następujący scan: "chkdsk /f /r" i

Wykonaj pełne skanowanie -> Malwarebytes Anti-Malware
Nie instaluj wersji PRO tylko Freeware.

Malwarebytes Anti-Malware --> Skanowanie --> (Skanowanie w poszukiwaniu zagrożeń) --> Skanuj teraz
Malwarebytes Anti-Malware --> Scan --> (Threat Scan) --> Scan Now

Pokaż raport.

Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Autor tematu pisze że problem pojawił się po zmianie sprzętu.
Tak więc co na razie nie wiemy co wymienił ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:31

Wykonaj w cmd następujący scan: "chkdsk /f /r" i

Typ systemu plików to NTSF.
Nie można zablokować bieżącego dysku.

Program CHKDSK nie może działać, ponieważ wolumin jest używany przez inny proces. Czy wolumin ten ma być sprawdzany przy następnym uruchomieniu komputera? <T/N>
-----------
Wykonaj pełne skanowanie -> Malwarebytes Anti-Malware

Zaraz zainstaluję i podam raport
-----------
Jaki był poprzednio sprzęt a co zmieniłeś ?

Wszystko, oprócz dysku SSD.
-----------
Zainstaluj odpowiedni Service Pack 1 (bit.) do swojego systemu.

Aktualnie mi się pobiera.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:38

Jaki był poprzednio sprzęt a co zmieniłeś ?

Wszystko, oprócz dysku SSD.

Dokładnie co:
1. Procesor ?
2. Pamięć ?
3. Karta dźwiękowa ?
4. Karta graficzna ?
5. Zasilacz ?
6. itd ?

Widoczne raczej problemy ze sprzętem a nie z wirusami ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:42

Między innymi:
-Procesor
-Pamięć
-Płyta główna
-Zasilacz
-Monitor
-Radiator
----------
A oto i raport:
Malwarebytes Anti-Malware
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Scan Date: 2014-06-05
Scan Time: 16:35:31
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.03.04.09
Rootkit Database: v2014.02.20.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7
CPU: x64
File System: NTFS
User: Adrian

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 257915
Time Elapsed: 4 min, 26 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 1
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\ProgramData\TopApp soft\SW_Booster\SW_Booster.exe, 2020, , [94b54eb1c9b180b624b2de950cf5e020]

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 46
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\S-5445907430, , [94b54eb1c9b180b624b2de950cf5e020],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\YoutubeAdblocker.YoutubeAdblocker, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\YoutubeAdblocker.YoutubeAdblocker.1.0, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\YoutubeAdblocker.YoutubeAdblocker, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\YoutubeAdblocker.YoutubeAdblocker.1.0, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{EDBD347C-FA86-7D6E-6DED-211668C3901D}\INPROCSERVER32, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\SNT.SNT, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\SNT.SNT.2.1, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\SNT.SNT, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\SNT.SNT.2.1, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{B185F78A-88F5-5579-7ED1-5F1E8D47C196}\INPROCSERVER32, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\Onn, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\Onn.2.14, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\Onn, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\Onn.2.14, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\PREAPPROVED\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{D9750245-1818-4CD2-A360-E74537DFFD9C}\INPROCSERVER32, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{C670DCAE-E392-AA32-6F42-143C7FC4BDFD}, , [91b8ed120575bc7abb80404cb74ad927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{993EA8F6-6E55-7E4E-39DE-5796E3226DB9}, , [87c24db2e496f046c37890fcd13024dc],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{4820778D-AB0D-6D18-C316-52A6A0E1D507}, , [e663b748ea902f073efd9eee8b765da3],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{C66F0B7A-BD67-4982-AF71-C6CA6E7F016F}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{EAF749DC-CD87-4B04-B22A-D4AC3FBCB2BC}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{C66F0B7A-BD67-4982-AF71-C6CA6E7F016F}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{EAF749DC-CD87-4B04-B22A-D4AC3FBCB2BC}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\TYPELIB\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.WebSearchInfo, HKU\S-1-5-21-86470822-3582704658-4235437855-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}, , [ff4ad926fe7c3303f04be3d6f50e3cc4],

Registry Values: 1
PUP.Optional.WebSearchInfo, HKU\S-1-5-21-86470822-3582704658-4235437855-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES|DefaultScope, {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}, , [4aff699625552b0bc478caef82812fd1]

Registry Data: 3
Trojan.SProtector, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\WINDOWS|AppInit_DLLs, c:\progra~2\sw_boo~1\assist~1.dll, Good: (), Bad: (c:\progra~2\sw_boo~1\assist~1.dll),,[68e15da27703fe3889f48d0fb8498977]
PUP.Optional.WebSearchInfo, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\MAIN|Start Page, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Good: (Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników), Bad: (Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników),,[a2a75ea1accecd69fba4d352d232d729]
PUP.Optional.WebSearchInfo, HKU\S-1-5-21-86470822-3582704658-4235437855-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\MAIN|Start Page, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Good: (Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników), Bad: (Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników),,[e465eb14582262d41c82968f35cf0000]

Folders: 3
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SNT, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.Multiplug, C:\Program Files (x86)\YoutubeAdblocker, , [c2877689e2981323932e345443bf29d7],
PUP.Optional.YoutubeAdblocker.A, C:\ProgramData\YoutubeAdblocker, , [ed5cf30ce694c076ffe5e9a1c939d828],

Files: 25
Trojan.SProtector, C:\Program Files (x86)\SW_Booster\Assistant.dll, , [68e15da27703fe3889f48d0fb8498977],
Trojan.SProtector, C:\Program Files (x86)\SW_Booster\AssistantSvc.dll, , [0a3ff30c4b2fc96dc9b5c8d451b0a55b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\ProgramData\TopApp soft\SW_Booster\SW_Booster.exe, , [94b54eb1c9b180b624b2de950cf5e020],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\YoutubeAdblocker\mRyyCdZ.x64.dll, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\YoutubeAdblocker\mRyyCdZ.dll, , [85c439c6bac00432b4874d3f06fb1be5],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SNT\7w.x64.dll, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SNT\7w.dll, , [ad9cc7381d5d0432d2692468c23f7888],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SSave on\are.x64.dll, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SSave on\are.dll, , [eb5ef30c403a191de2596923fa07d927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\ProgramData\SNT\bNV.exe, , [91b8ed120575bc7abb80404cb74ad927],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\ProgramData\SSave on\46XS.exe, , [87c24db2e496f046c37890fcd13024dc],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\ProgramData\YoutubeAdblocker\r7oIzr1s.exe, , [e663b748ea902f073efd9eee8b765da3],
PUP.Optional.NewDownloader, C:\Users\Adrian\Downloads\bitcomet_setup_Downloader.exe, , [c48549b69fdb10268e2889fa709105fb],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Adrian\Downloads\AdbeRdr11003_en_US-aoc-jd.exe, , [84c5c6396911989e588e57fa5ba97b85],
PUP.Optional.InstallCore.A, C:\Users\Adrian\Downloads\ALLConverter-To-iPhone(15916).exe, , [2a1f42bd423826107e62a6bc34cd22de],
PUP.Optional.OptimumInstaller.A, C:\Users\Adrian\Downloads\Pou_v1.3.17_Mod_(Unlimited_Money) (1).exe, , [72d77b8491e93ef8149d8e01f70a34cc],
PUP.Optional.OptimumInstaller.A, C:\Users\Adrian\Downloads\Pou_v1.3.17_Mod_(Unlimited_Money).exe, , [d17851ae1f5b3cfafab799f66a97c23e],
PUP.Optional.Softonic.A, C:\Users\Adrian\Downloads\SoftonicDownloader_dla_gameranger.exe, , [7dcc03fc4c2e82b457ac94ce8f727a86],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Adrian\Downloads\DTLite4481-0347_www.instalki{usun}.pl.exe, , [db6e6996cdadbb7bab3bbb965ba9b64a],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Adrian\Downloads\DTLite4481-0348.exe, , [2f1a4cb3b6c4ae888264cf8225df3ac6],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SNT\7w.tlb, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.MultiPlug.A, C:\Program Files (x86)\SNT\7w.dat, , [c782639cd2a861d508c2d6bddd25659b],
PUP.Optional.Multiplug, C:\Program Files (x86)\YoutubeAdblocker\mRyyCdZ.dat, , [c2877689e2981323932e345443bf29d7],
PUP.Optional.Multiplug, C:\Program Files (x86)\YoutubeAdblocker\mRyyCdZ.tlb, , [c2877689e2981323932e345443bf29d7],
PUP.Optional.YoutubeAdblocker.A, C:\ProgramData\YoutubeAdblocker\r7oIzr1s.dat, , [ed5cf30ce694c076ffe5e9a1c939d828],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Trochę tego było, wszystko poddam kwarantannie.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:43

Problemowiec pisze:Między innymi:
-Procesor
-Pamięć
-Płyta główna
-Zasilacz
-Monitor
-Radiator


Bardzo dużo zmieniłeś.
Po tak dużej zmianie sprzętu zalecany jest format ;)
Podaj nazwę płyty głównej, oraz zainstalowany nowy sprzęt (dokładnie).
Raport z MBAM również nie ciekawie się przedstawia :(
Chyba oprócz sprawdzenia sprzętu trzeba jeszcze sprawdzić czy nie ma więcej wirusów ?
Format oraz sprawdzenie sprzętu :!:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:47

no racja, ale nić nie zaszkodzi sprawdzenie :) a może jednak :D

-- 05 cze 2014, 15:47 --

Włączamy program "CPU-Z" wybieramy zakładkę "About" i klikamy "Save Repot (.TXT)"

I taki plik można umieszczać na forum za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz linka.

lub

klikasz na opcję "Validate" i podajesz nam linka na strone.


Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

lub:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Bluescreen

Post05 cze 2014, 16:47

Podałeś tylko informacje iż są bsody ale nie podałeś raportów z tego co widze, odczytaj te pliki minidump programem bluescreenview

Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen

Post05 cze 2014, 17:02

Sprzęt:
Płyta główna: P7H57D-V EVO
Procesor: i7-860
Zasilacz: ATX780HM
Ram: Firmy Hyperx 4gb
-----------
Oto link do pliku z programu CPU-Z
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-----
Podałeś tylko informacje iż są bsody ale nie podałeś raportów z tego co widze, odczytaj te pliki minidump programem bluescreenview

A dokładnie co mam w tym programie zrobić ?

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Bluescreen

Post05 cze 2014, 17:06

Udostępni plik za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz linka.

Pliki znajdują się C:\WINDOWS\Minidump\ np. 051114-17316-01.dmp

-- 05 cze 2014, 16:06 --

Problemowiec pisze:Oto link do pliku z programu CPU-Z
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


to nie ten plik ale dobra podałeś elementy to dobrze :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Problemowiec

Użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 15 wrz 2012, 14:09

Bluescreen

Post05 cze 2014, 17:07


Ten link nie działa
--------
Chyba obczaiłem tamten program, tu wklejam link:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Bluescreen

Post05 cze 2014, 17:11

a daj tak: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podaj adres stronki :) , a link zaraz sprawdzę.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Systemy operacyjne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości