Witam serdecznie wszystkich użytkowników Forum Komputerowego HotFix.pl !!
Jestem nowym użytkownikiem i trafiłem na problem z którym do tej pory nie udało mi się dojść do ładu, dlatego zwracam się do Was z prośbą pomoc.
Od kilku dni nie mogę uporać się z problemem ciągle wyskakującego bluescrean`a w momencie próby koszystania z aplikacji 3D. Rozpocząłem upgrade sterowników począwszy od graficznych kończąc na aktualizacji Biosu... bezskutecznie ( w tak zwanym międzyczasie nie zmieniłem sprzętu). Próbowałem reinstalować system - bez zmian.
Przeczytałem na Forum o narzędziu SDK dla Siódemi, które mogłoby rzucić troche światła na sprawę, jednak mam problem z instalacją a raczej nie mogę jej dokończyć wywala instalator. (NET Framework 4 jest zainstalowane)
Proszę więc Was o pomoc w odczytaniu pliku dmp i komentarz który naprowadzi mnie na problem.
Poniżej załączam info z bluescrean`u
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 3b
8 BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF880063318AE
BCP3: FFFFF88004F25B10
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\110511-27346-01.dmp
C:\Users\Demonit\AppData\Local\Temp\WER-57533-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
oraz link do *.dmp
http://www.4shared.com/file/k9sbVKz-/110511-27346-01.html
niestety pliku *.xml nie mogę znaleść czy jest możliwe ze nie został utworzony ??
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zainteresowanie i poświęcenie czasu na pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Setu.
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
Do pobrania zrzutu wymagane jest hasło :/
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2011, 20:52
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
Witam raz jeszcze poniżej złączam plik na nowym serw.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
atikmdag.sys
Jakby nie było zrzut wskazuje na sterownik od grafiki, próbowałeś naprawde wielu wersji sterowników??
Nowszych jak i starszych?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2011, 20:52
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
Tak, próbowałem w tej chwili pracuje na catalyst 11.7 - karta graficzna to Asus 4870x2 to było moje pierwsze podejrzenie więc rozpoczołem od tego. Najnowsze stery które w tej chwili można sciągnać to 11.10 v3 praktycznie 5 miesięcy wstecz sprawdzałęm sterowniki aż do 11.10 v3.
Nigdy wcześniej nie miałem podobnego problemu ale teraz praktycznie za każdym razem wysypuje się BS lub miga monitor co pare sekund zmieniając pełne kolory i pasy (coś jakby test ale to jest BS nic nie można zrobić tylko hard reset). Obawiam się że może uszkodziła się karta choć nie była nigdy kręcona a temperatura zawsze pilnowana zaczyna brakować mi pomysłów.
proszę jeszcze o potwierdzenie pliku atikmdag.sys ? czy "atiumdag 7.14.10.0847 - AMD Catalyst 11.7" taki w tej chwili listuje w Aida.
Nigdy wcześniej nie miałem podobnego problemu ale teraz praktycznie za każdym razem wysypuje się BS lub miga monitor co pare sekund zmieniając pełne kolory i pasy (coś jakby test ale to jest BS nic nie można zrobić tylko hard reset). Obawiam się że może uszkodziła się karta choć nie była nigdy kręcona a temperatura zawsze pilnowana zaczyna brakować mi pomysłów.
proszę jeszcze o potwierdzenie pliku atikmdag.sys ? czy "atiumdag 7.14.10.0847 - AMD Catalyst 11.7" taki w tej chwili listuje w Aida.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
Zainstaluj Aida32 3.94.2
Otwórz program --> Komputer --> Podsumowanie --> spisz/podaj informacje z pozycji:
--> Nazwa płyty głównej.
--> Mikroukład płyty głównej.
--> Ekran (Karta wideo).
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie wykaże odpowiednich danych Aida32 to sprawdź za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Dodatkowo podaj dokładnie jaki tj. system Windows 7 32 bit. czy 64 bit.
Otwórz program --> Komputer --> Podsumowanie --> spisz/podaj informacje z pozycji:
--> Nazwa płyty głównej.
--> Mikroukład płyty głównej.
--> Ekran (Karta wideo).
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie wykaże odpowiednich danych Aida32 to sprawdź za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Dodatkowo podaj dokładnie jaki tj. system Windows 7 32 bit. czy 64 bit.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2011, 20:52
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
Wita serdecznie,
Poniżej podaje wszyskie dane sprzętowe i OS:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poniżej podaje wszyskie dane sprzętowe i OS:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Bluescreen windows 7 - Aplikacje 3D
1. Odinstaluj obecne sterowniki do karty graficznej w "Programy i funkcje".
2. Usuń ręcznie folder ATI z dysku C.
3. Przeczyścić komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Zainstaluj Chipset Version 9.1.1.1019 :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Zainstaluj/sprawdź starsze sterowniki do karty graficznej
na Windows 7 32 bit.
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... t-p664.htm
na Windows 7 64 bit.
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... t-p665.htm
Po każdej instalacji w/w uruchom ponownie komputer.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania...
2. Usuń ręcznie folder ATI z dysku C.
3. Przeczyścić komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Zainstaluj Chipset Version 9.1.1.1019 :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Zainstaluj/sprawdź starsze sterowniki do karty graficznej
na Windows 7 32 bit.
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... t-p664.htm
na Windows 7 64 bit.
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... t-p665.htm
Po każdej instalacji w/w uruchom ponownie komputer.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania...
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości