BSoD 0x0000007b

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 14:40

Witam, mam pewien dziwny problem z systemem, a mianowicie: Lenovo T400s o którym mowa z powodu zepsutego chłodzenia pojechał do serwisu w którym je wymieniono, a później zaczęły się dziać dziwne rzeczy ( opowieść właściciela laptopa, który mógł sam coś zrobić po serwisie, ponieważ ewidentnie komputery go nie lubią ) tj. bluescreeny ze strony grafiki, które później przerodziły się w ten : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

I z tym BSoD dotarł do mnie, co ciekawe udało mi się go parę razy odpalić i jakoś to ominąć, w tym czasie przetestowałem go Dr. Web Cureltem - nic. Sprawdziłem smart i powierzchnie dysku hd tune pro - nic, sprawdziłem mhdd- nic ( smart wrzuciłem nawet na forum). Kiedy jeszcze mogłem ( teraz niestety komputer nie odpala się w ogóle, wyrzuca tylko bluescreena) sprawdziłem pliki DMP mówiły tylko o sterowniku grafiki, więc wyrzuciłem sterowniki i zainstalowałem nowe, no i dało to taki efekt, że już nic się nie da zrobić. Co ciekawe kiedy wyskakiwał mi błąd załączony na screenie to po zalogowaniu się do windowsa w folderze dmp nie było żadnej informacji o tym bluescreenie. Tak więc, nie mam więcej pomysłów i proszę o pomoc, generalnie każda rade będzie dobra, bo komputer po przegraniu danych miał być po prostu postawiony od nowa, ale fajnie by było obejść się bez tego. Co ważne podczas operacji nie mogę utracić z niego danych, są dość ważne. Z góry dzięki :)

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 15:40

Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którym dokonasz odczytu plików DMP.
Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz plik w sekcji Dump File i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raport.
Możesz również wkleić screen ekranu głównego programu.

Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 15:48

Ok tyle, że w tym momencie nie mogę uruchomić ani normalnie ani w trybie awaryjnym komputera a z tego co widze nie są to obrazy iso.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 16:29

Sprawdź pamięć RAM programem Memtest86+ => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 16:50

Sprawdzona, 3 testy i ani 1 błędu

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 17:13

Ile masz kości RAM ?
Jeżeli dwie wyjmij jedną i sprawdź każdą z osobna.

Próbowałeś dokonać naprawy systemu z poziomu płytki z systemem lub z partycji Recovery ?

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 17:30

Kości mam dwie, zaczynam testy. Generalnie z poziomu płytki próbowałem tylko tą sekwencje fix boot, bix mbr i ta 3 komenda której zapomniałem bo gdzieś na stronach znalazłem takie rozwiazanie... nie pomogło. Partycja Recovery niestety nie działa, ponieważ w lenovo jeżeli kiedykolwiek kombinowałeś z partycjami nie związanymi nawet z partycja recovery to niestety już ona nie zadziała.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 18:04

Escudoo pisze:Generalnie z poziomu płytki próbowałem tylko tą sekwencje fix boot, bix mbr i ta 3 komenda której zapomniałem bo gdzieś na stronach znalazłem takie rozwiazanie... nie pomogło.

Na ekranie wybierz opcję Napraw komputer (Repair your computer):

Obrazek


Następnie wybierz Narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania:

Obrazek

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 22:35

Po wykonaniu testów po 2 razy na każdą kość Memtest nie znalazł żadnego błędu, a płytka po 10 sekundach wyświetliła mi napis, że narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania nie może wykryć problemu.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 23:17

Rozumiem, że tryb awaryjny również nie działa ? (naciskaj klawisz F8 przed rozpoczęciem ładowania systemu)

W skecji Napraw komputer wybierz Wiersz poelcenia i wpisz: chkdsk /f /r

Możesz sprawdzić także Przywracanie systemu.

Jeżeli nie pomoże wypróbuj:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post24 sie 2012, 23:38

Tego ostatniego już próbowałem, natomiast przy wybraniu polecenia chkdsk /f /r dostaję następujący komunikat
Typ systemu plików to NTFS.
Nie można zablokować bieżącego dysku.
System Windows nie może uruchomić sprawdzania dysku na tym woluminie,
ponieważ jest on zabezpieczony przed zapisem.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

BSoD 0x0000007b

Post25 sie 2012, 08:14

A sprawdzałeś Przywracanie systemu?
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post25 sie 2012, 10:44

Jakby to ten tego... Nie znaleziono ani jednego punktu przywracania...

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSoD 0x0000007b

Post25 sie 2012, 10:47

Czy na dysku miałeś jakieś ważne dane, które wykluczają reinstalację systemu ?

Escudoo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 23 sie 2012, 14:38

BSoD 0x0000007b

Post25 sie 2012, 12:27

No szczerze mówiąc to co było niezbędne to zgrałem już na dysk zapasowy ( po prostu podłączyłem normalnie do zwykłego pcta) i jednak jestem właśnie w trakcie formatu dysku, więc dzięki wielkie za pomoc, coś tak czułem, że może to być nie do ruszenia :)



  • Reklama

Wróć do „Systemy operacyjne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości