Drukarka HP deskjet f4580 i ubuntu

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
ceska

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2010, 14:20

Drukarka HP deskjet f4580 i ubuntu

Post18 sie 2010, 14:22

Znajomy przekonal mnie do zainstalowania ubuntu wiec sporbowalam.
Mam wersje 9.04 i jest problem bo mam drukarke HP sporo dokumentow do wydrukowania i nie moge nic wydrukowac.
Wie ktos jak uruchomic HP deskjet f4580 pod ubuntu?
Moze poda ktos jakas instrukcje jak sprawic zeby to wreszcie dzialalo.
Jestem zielona to moj drugi kontakt z ubuntu i nie wiem co gdzie jest ten ubuntu jest zupelnie inny system jak windows.

Awatar użytkownika
stilio

Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 19 gru 2009, 22:25
Lokalizacja: localhost

Drukarka HP deskjet f4580 i ubuntu

Post18 sie 2010, 15:45

Już pisałem luknij na to http://www.hotfix.pl/instalacja-sterownika-hplip-dla-drukarek-hp-linux-a265.htm

Pamiętam że ubuntu nie ma tego drivera wgranego więc trzeba instalować przez apt-get jak jest w repo lub ręcznie jak w tym tutku pokazano.

ceska

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2010, 14:20

Drukarka HP deskjet f4580 i ubuntu

Post18 sie 2010, 17:07

Tylko nie wiem czy instalacja hplip cos pomoze jak nie dziala drukowanie? Drukarka jest wykryta nawet strona testowa dziala tylko nie moge nic wydrukowac z openoffica.

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Drukarka HP deskjet f4580 i ubuntu

Post18 sie 2010, 18:51

Dokładnie tak, hplip obsługuje całą serię drukarek 45xx więc na pewno obsłuży i Twoją. Zainstaluj zgodnie z poradnikiem, w razie jakichkolwiek problemów śmiało pisz a postaramy się pomóc, tylko nie zapomnij dokładnie opisać problemu.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!