Dysk ratunkowy

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
pinokio

Użytkownik

Dysk ratunkowy

Post15 lis 2013, 16:50

witam,obiło mi się gdzieś o uszy iż można stworzyć dysk ratunkowy.prosiłbym o wyjaśnienie do czego służy,jak go użyć oraz jak go utworzyć

posiadam viste 32bit

Awatar użytkownika
Lena

Globalny Moderator

Dysk ratunkowy

Post15 lis 2013, 17:04

A jaki posiadasz komputer, bo może warto po prostu zrobić dysk recovery. Podaj nazwę płyty głównej.

pinokio

Użytkownik

Dysk ratunkowy

Post17 lis 2013, 11:38

witam ,jest to laptop Toshiba Satelite A350D

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
prosiłbym jeszcze o wyjaśnienie w jakich sytuacjach można go użyć,gdy np system nie startuje?

-- 17 lis 2013, 12:38 --

I jeszcze jedno pytanie,nie znam się na tym,ale gdzieś wyczytałem że w razie problemów jest możliwość cofnięcia laptopa do stanu w jakim był w momencie kupna,czy do tego też służy ten dysk?A jeśli to nie to ,to czy w razie gdy system się sypnie i potrzebna jest reinstalacja,można użyć tego dysku żeby nie musieć robić ponownej instalacji,tylko np jakieś pliki systemowe zostana nadpisane?nie wiem czy dobrze rozumuje dlatego prosiłbym o wytłumaczenie na czym dokładnie ten dysk polega.
w moim przypadku jest wazne aby unikać ponownych instalacji,ponieważ jak wyczytałem tu na forum wpisanie tego samego klucza można przeprowadzić 4-5 krotnie,ja zrobiłem to już 2 razy.I tu też prosiłbym o ewentualne sprostowanie jeśli się mylę

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

Dysk ratunkowy

Post18 lis 2013, 20:47

Jeśli mówimy o dysku przywracania systemu (kopia partycji recovery) to tak - dzięki niemu możesz przywrócić komputer do stanu fabrycznego.