HP Pavilion dv7-1140ew - jak przywrócić fabryczny MBR?

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
kostamar

Użytkownik

HP Pavilion dv7-1140ew - jak przywrócić fabryczny MBR?

Post30 gru 2009, 21:53

Witam was mam problem na lapku hp dv7 1140ew mam viste home premium chcę zmazać vistę i wrzucić 7 ale jak zainstaluję 7 to nie będę w stanie po restarcie wejść w f11 aby załączyła się partycja recovery i przywróciło vistę z powrotem powiedzcie mi bo nie znam się na tym.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 22:32 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana tytułu

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

MBR

Post30 gru 2009, 22:06

Niestety w przypadku nadpisania fabrycznego MBR traci się dodatkowe funkcje, czyli możliwość wywołania funkcji recovery przez skrót, taki już tego urok. Rozwiązaniem może być przywrócenie fabrycznego MBR, jednak nigdzie nie widzę opisu dla HP, tylko dla Acera jest instrukcja.

Generalnie przed instalką nowego systemu można zrobić kopię fabrycznego MBR i później w razie potrzeby ją przywrócić.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

kostamar

Użytkownik

Re: MBR

Post30 gru 2009, 22:15

a wiesz jak to zroobić krok po kroku bo jestem zielony w tych sprawach

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

MBR

Post30 gru 2009, 22:29

Kopię MBR można wykonać na wiele sposobów. Używjąc do tego specjalnego oprogramowania lub też sposobu opisanego dla laptopów Acer, przy użyciu dowolnej dystrybucji Linux.

Programy do backupu i przywracania MBR:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników