Jak pozbyć się całkowicie Windowsa 8 i zainstalować "7"?

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
asdhd

Użytkownik

Post17 paź 2013, 15:39

Witam

Mam laptopa Lenovo G580 z Windowsem 8. Mam go już kilka miesięcy i nie jestem jakimś małolatem no i nie przypadł mi do gustu ten system i chce się go całkowicie pozbyć i zainstalować Windowsa 7. Nie jestem jakimś amatorem bo jak powstanie jakiś błąd systemowy to staram się go sam naprawić. No i również zabrałem się za to ale to mnie przerosło. Pogubiłem się w tym nowym BIOS-ie czy UEFI. Wgrywałem już wiele razy Windowsa no ale BIOS był bardzo prosty jak dla mnie. Wchodziłem w zakładkę Boot no i tak wystarczyło ustawić kolejność, zazwyczaj przestawić na pierwsze miejsce zamiast HDD to DVD i śmigało. A teraz zacząłem szukać bo nie dałem rady no ale jakiś konkretnych rad czy poradników jak to zrobić nie ma. Gdzieś czytałem że trzeba wyłączyć tego UEFI i potem jakimś sposobem ustawić w tym "BIOS-ie" botowanie, a to zależy od wersji BIOS-u, szukałem ale się nie doszukałem, Potem ponoć trzeba usunąć wszystkie dyski i zmienić typ dysku żeby można było zainstalować inny system niż "ósemkę" Poniżej załączam kilka zdjęć mojego BIOS-u.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Pomoże mi ktoś z tym i mniej więcej wytłumaczy nawet w skrócie jak to zrobić? Potrzebuje tylko wskazówek konkretnych pod mój model laptopa jak usunąć całkowicie "ósemkę" i zainstalować "siódemkę"
Szybko się uczę a zależy mi na tym bo już mam dość tego systemu.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc ;)

Awatar użytkownika
bajbus

Ekspert

Post17 paź 2013, 15:52

Bootowanie z płyty ustawisz po przez wciśniecie klawisza f11 lub f12 ale zanim zaczniesz instalować siódemke sprawdz czy jest system recovery jeśli tak to postaraj się go nie usunąć
Hotfix
Pozdrawiam,
Obrazek :)

asdhd

Użytkownik

Post17 paź 2013, 16:52