Kopia partycji systemowej XP - jak zrobić

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
madzialena30

Użytkownik

Post11 gru 2013, 10:17

Witam :) Czy moglibyście mi pomóc - jak stworzyć kopię partycji systemowej w pliku ISO i jak jej później użyć? Niedawno miałam robią reinstalację systemu XP i gdzieś słyszałam, że w taki sposób najłatwiej odzyskać "świeży" system. Tylko muszę zaznaczyć, że jestem zupełnie zielona w tych tematach, więc proszę o ile to możliwe, tak "łopatologicznie".
Dzięki i pozdrawiam Magdalena :D

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post11 gru 2013, 11:19

Fajny i łatwy jest norton ghost ;) trzeba utworzyc go i zbootowac uruchamiajac komputer, potem juz tylko tak jak na obrazku:
Obrazek

wybieramy zapis partycji do obrazu, wskazujemy miejsce i obraz sie zapisuje ;) W razie gdy chcemy przywrocic partycje, wybieramy iz chcemy to zrobic tym razem z obrazu i rownie szybko to sie wykonuje ;)

madzialena30

Użytkownik

Post12 gru 2013, 10:26

Dzięki za odpowiedź - co to znaczy "trzeba utworzyc go i zbootowac uruchamiajac komputer".
Mam taki program i zrobiłam kopię zapasową w następujący sposób: po zainstalowaniu programu weszłam w zadania - jednorazowa kopia zapasowa - powstały mi dwa pliki - jeden ADMIN o wadze 4,00KB, a drugi ADMIN_Dysk_C001 o wadze 5,42 GB.
Ale z tego co Ty piszesz to wychodzi na to, że zrobiłam coś nie tak. Czy jednak mogę prosić o wyjaśnienie tak krok po kroku jak to zrobić? Naprawdę nie znam się na tym a nie mam nikogo, kto mógłby mi w takich rzeczach pomóc. Dzięki i pozdrawiam Magdalena :)

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post12 gru 2013, 11:37

madzialena30 pisze:co to znaczy "trzeba utworzyc go i zbootowac uruchamiajac komputer".

chodzi o to ze ty zrobiłas kopie z poziomu systemu :) a mi chodziło o uruchomienie nortona ghosta podczas uruchamiania komputera :)
Moze warto utworzyc takiego pendriva z hirensem: