Dzięki i pozdrawiam Magdalena
Kopia partycji systemowej XP - jak zrobić
-
madzialena30

Witam
Czy moglibyście mi pomóc - jak stworzyć kopię partycji systemowej w pliku ISO i jak jej później użyć? Niedawno miałam robią reinstalację systemu XP i gdzieś słyszałam, że w taki sposób najłatwiej odzyskać "świeży" system. Tylko muszę zaznaczyć, że jestem zupełnie zielona w tych tematach, więc proszę o ile to możliwe, tak "łopatologicznie".
- djkamil09061991

- Kontaktowanie:
Fajny i łatwy jest norton ghost
trzeba utworzyc go i zbootowac uruchamiajac komputer, potem juz tylko tak jak na obrazku:

wybieramy zapis partycji do obrazu, wskazujemy miejsce i obraz sie zapisuje
W razie gdy chcemy przywrocic partycje, wybieramy iz chcemy to zrobic tym razem z obrazu i rownie szybko to sie wykonuje 

wybieramy zapis partycji do obrazu, wskazujemy miejsce i obraz sie zapisuje
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
madzialena30

Dzięki za odpowiedź - co to znaczy "trzeba utworzyc go i zbootowac uruchamiajac komputer".
Mam taki program i zrobiłam kopię zapasową w następujący sposób: po zainstalowaniu programu weszłam w zadania - jednorazowa kopia zapasowa - powstały mi dwa pliki - jeden ADMIN o wadze 4,00KB, a drugi ADMIN_Dysk_C001 o wadze 5,42 GB.
Ale z tego co Ty piszesz to wychodzi na to, że zrobiłam coś nie tak. Czy jednak mogę prosić o wyjaśnienie tak krok po kroku jak to zrobić? Naprawdę nie znam się na tym a nie mam nikogo, kto mógłby mi w takich rzeczach pomóc. Dzięki i pozdrawiam Magdalena
Mam taki program i zrobiłam kopię zapasową w następujący sposób: po zainstalowaniu programu weszłam w zadania - jednorazowa kopia zapasowa - powstały mi dwa pliki - jeden ADMIN o wadze 4,00KB, a drugi ADMIN_Dysk_C001 o wadze 5,42 GB.