Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Fareth23

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 lis 2012, 20:44

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 20:57

Witam.

Od paru dni co kilka godzin pojawia mi sie blue screen. Prosiłbym o odszyfrowanie jego zawartości i poradę co mogę zrobić aby przestał wyskakiwać..

Pliki z folderu Windows\Minidump w linku poniżej.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dziękuję za wszelką pomoc.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 21:14

Przeinstaluj sterownik do karty sieciowej, jeśli to nic nie da to wyłącz antywirusa i zapore firewall jeśli jakąś posiadasz.

Fareth23

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 lis 2012, 20:44

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 21:24

A co z ochroną komputera w momencie wyłączenia zapory i antywirusa? Karta sieciowa działa poprawnie, nie mam problemu z łączeniem się z internetem.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 21:29

Ale nic sie nie stanie jak zmienisz sterownik dla sprawdzenia :) a zapore i antywirusa również wyłącz w celu sprawdzenia , jeśli będziesz wiedział ze winny jest dany program wtedy albo go przeinstalujesz albo zmienisz na inny :)

Fareth23

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 lis 2012, 20:44

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 22:04

A sterownik NETIO.SYS dotyczy tylko karty sieciowej? Z tego co pokazuje BlueScreenView to tylko on powoduje błędy. Nigdzie nie mogłem się doszukać do czego on służy.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7

Post05 lis 2012, 22:07

Wiem ze problem dotyczy NETIO.SYS poniewaz sam to sprawdzałem, podałem Ci co masz wykonać, przewaznie takowe działania pomagały w rozwiązaniu tego problemu wiec nie rozumiem w czym masz problem skoro przeinstalowanie sterownika do sieciówki to dokładnie chwilunia, po przeinstalowaniu testujesz czy jest ok, jeśłi nie to wyłączasz lub odinstalowywujesz zapore, jesli nadal problem nie ustapi to tak samo robisz z antywirusem tyle :)



  • Reklama

Wróć do „Systemy operacyjne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości