Witam.
Od paru dni co kilka godzin pojawia mi sie blue screen. Prosiłbym o odszyfrowanie jego zawartości i poradę co mogę zrobić aby przestał wyskakiwać..
Pliki z folderu Windows\Minidump w linku poniżej.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dziękuję za wszelką pomoc.
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
Przeinstaluj sterownik do karty sieciowej, jeśli to nic nie da to wyłącz antywirusa i zapore firewall jeśli jakąś posiadasz.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lis 2012, 20:44
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
A co z ochroną komputera w momencie wyłączenia zapory i antywirusa? Karta sieciowa działa poprawnie, nie mam problemu z łączeniem się z internetem.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
Ale nic sie nie stanie jak zmienisz sterownik dla sprawdzenia
a zapore i antywirusa również wyłącz w celu sprawdzenia , jeśli będziesz wiedział ze winny jest dany program wtedy albo go przeinstalujesz albo zmienisz na inny 


Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lis 2012, 20:44
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
A sterownik NETIO.SYS dotyczy tylko karty sieciowej? Z tego co pokazuje BlueScreenView to tylko on powoduje błędy. Nigdzie nie mogłem się doszukać do czego on służy.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Pomoc w odczytaniu blue screena windows 7
Wiem ze problem dotyczy NETIO.SYS poniewaz sam to sprawdzałem, podałem Ci co masz wykonać, przewaznie takowe działania pomagały w rozwiązaniu tego problemu wiec nie rozumiem w czym masz problem skoro przeinstalowanie sterownika do sieciówki to dokładnie chwilunia, po przeinstalowaniu testujesz czy jest ok, jeśłi nie to wyłączasz lub odinstalowywujesz zapore, jesli nadal problem nie ustapi to tak samo robisz z antywirusem tyle 

Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości