Prosze o pomoc, komp nie reaguje.

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Deiv97

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2011, 11:52

Prosze o pomoc, komp nie reaguje.

Post20 mar 2011, 12:05

Witam.. Mam problem. Mianowicie komputer nie reaguje na polecenia myszki. Jedynym ratunkiem jest Menedżer Zadań. Problem znika na kilka minut a później i tak się pojawia.
Skan z OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nie wiem czemu ale nie "wyskakuje" mi Extras.txt ;D
Z góry dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Prosze o pomoc, komp nie reaguje.

Post20 mar 2011, 12:24

Wklej w OTL i naciśnij wykonaj skrypt:
:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.sweetim.com/search.asp?src=2&q="
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://vshare.toolbarhome.com/?hp=df"
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: vshare@toolbar:1.0.0
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://vshare.toolbarhome.com/search.aspx?srch=ku&q="
[2011-03-19 21:49:23 | 000,000,000 | ---D | M] (vShare) -- C:\Users\PAWEŁ\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\zcu5vmwq.default\extensions\vshare@toolbar
O2 - BHO: (SweetIM Toolbar Helper) - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Program Files\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll (SweetIM Technologies Ltd.)
O3 - HKLM\..\Toolbar: (SweetIM Toolbar for Internet Explorer) - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Program Files\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll (SweetIM Technologies Ltd.)
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (SweetIM Toolbar for Internet Explorer) - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Program Files\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll (SweetIM Technologies Ltd.)
O16 - DPF: {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Reg Error: Key error.)
O18 - Protocol\Handler\vsharechrome {3F3A4B8A-86FC-43A4-BB00-6D7EBE9D4484} - File not found
@Alternate Data Stream - 134 bytes -> C:\ProgramData\TEMP:671329E4

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Commands
[emptytemp]


Przeczyść system oraz rejestr
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=158

Uruchom Cleanera przejdź do zakładki Narzędzia - Autostart i Wyłącz wpisy tych programów:
O4 - HKLM..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe (Adobe Systems Incorporated)
O4 - HKLM..\Run: [Domino] C:\Windows\Domino.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [GrooveMonitor] D:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe (Microsoft Corporation)
O4 - HKLM..\Run: [SweetIM] C:\Program Files\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe (SweetIM Technologies Ltd.)
O4 - HKLM..\Run: [UCam_Menu] d:\Program Files\CyberLink\YouCam\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe (CyberLink Corp.
O4 - HKLM..\Run: [ZSSnp211] C:\Windows\ZSSnp211.exe (ZSMCSNAP)
O4 - HKCU..\Run: [ALLUpdate] d:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe ()
O4 - HKCU..\Run: [DAEMON Tools] C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe (DT Soft Ltd.)
O4 - HKCU..\Run: [EPSON Stylus Photo RX585 Series] C:\Windows\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATICLE.EXE (SEIKO EPSON CORPORATION)
O4 - HKCU..\Run: [IPLA!] C:\Program Files\ipla\ipla.exe (Redefine Sp z o.o.)
O4 - HKCU..\Run: [scheduler_monitor] G:\Program Files\ReaConverter 5.5 Pro\init_scheduler.exe ()
O4 - Startup: C:\Users\PAWEŁ\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk = D:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE (Microsoft Corporation)


Wejdź do panelu sterowania System - Sprzęt - Manager Urządzeń Zobacz czy nie ma żadnych żółtych wykrzykników przy urządzeniach

Deiv97

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2011, 11:52

Prosze o pomoc, komp nie reaguje.

Post20 mar 2011, 12:52

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Manager Urządzeń. Nigdzie indziej nie ma. Problem tylko częściowo zniknął. A zrobiłem wszystko jak kazałeś

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Prosze o pomoc, komp nie reaguje.

Post20 mar 2011, 13:10

Odinstaluj wszystkie urządzenia ze znakiem zapytania(PPM-> odinstaluj) następnie zrestartuj system.
Dodatkowo wykonaj optymalizację rejestru przedstawionymi programami:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-reje ... s-a166.htm
Następnie wykonaj defragmentację dysku za pomocą któregoś z programów przedstawionych w poradniku:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm



  • Reklama

Wróć do „Systemy operacyjne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości