Pozdrawiam serdecznie administratorów,
Drodzy moi proszę o pomoc. Na 99.99% mój komputer stał się zombi. Skąd te przypuszczenia:
1. Pracuję teraz pod złączem 60MB prędkości takiej nie uzyskuje, łącze jest sprawdzone przez firmę sprzedającą mi internet.
2. Co jakiś czas na pasku zadań miga mi jakaś dziwna ikonka nie jestem w stanie jej rozpoznać, ale pojawia się.
3. Mam wyciętą ukrytą partycję z recovery. Mam acer 5742g wciskałem alt+f10 ale nic z tego pokazuje się ekran, który pyta mnie o rozruch, jedyne co osiągnąłem próbując znaleźć dostęp do OEM to test pamięci.
5. Sprawdziłem w zarządzaniu komputerem jedyne co znalazłem o podobnym brzmieniu tosystem reserved, nie ma tam recovery.
6. System ciągle się wiesza, być może na to ma wpływ brak pliku credui.dll czy jakoś tak. Pisalem o tym z wami, ale ponieważ nie jestem informatykiem, więc nie dałem rady wprowadzić zmian do systemu i poddałem się.
Teraz chciałbym sformatować komputer, problem polega na tym, jak napisałem wcześniej nie mogę znaleźć OEM - u na patrycji ukrytej, jakby jej nie bylo mimo, że nigdy nie ważyłbym się jej zlikwidować.
Proszę pomóżcie mi znaleźć te partycję o ile nie umiem, lub powiedzcie skąd mogę sciągnąć windows 7 home premium x64 tak aby po wpisaniu klucza z naklejki system zaczął działać poprawnie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Sprzątanie komputera i format 7.
- seba86mu
pozytyw74 pisze:Proszę pomóżcie mi znaleźć te partycję o ile nie umiem, lub powiedzcie skąd mogę sciągnąć windows 7 home premium x64 tak aby po wpisaniu klucza z naklejki system zaczął działać poprawnie.
Jeżeli posiadasz naklejkę z kluczem licencyjnym na spodzie laptopa, a partycja Recovery została jakimś cudem uszkodzona / usunięta możesz pobrać instalator systemu:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Pobrany plik ISO wypal na płycie w programie do nagrywania używając opcji Nagraj obraz na płytę lub Nagraj plik obrazu na płytę.