Stan wstrzymania w XP.

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Awatar użytkownika
stukot

VIP+

Stan wstrzymania w XP.

Post09 sty 2011, 18:08

Stan wstrzymania w XP.

Chciałabym włączyć stan wstrzymania w XP, bo nie chcę płacić dużych rachunków za prąd, a ponoć komp z systemem XP zużywa więcej prądu niż ten z systemem Windows 7. Na kompie z systemem Windows 7 mam włączony stan wstrzymania. Sęk w tym, że jeżeli chodzi o kompa z systemem XP, to nie wiem, jakie wybrać optymalne ustawienia, aby nie przedobrzyć i aby był w ogóle sens używania stanu wstrzymania.

Więc, wchodzę do panelu sterowania, opcji zasilania i tam jest ustawione, że monitor ma się wyłączyć po 20 minutach. Co do dalszych opcji mam wątpliwości. Jest tam opcja: wstrzymanie systemu (chcę ją ustawić,aby była po 45 minutach) i wyłącz dyski twarde (myślałam, aby tak ustawić, aby to włączało się po godzinie). Co do tej ostatniej funkcji mam wątpliwości. Nie znam się w ogóle na hardware i chciałabym wiedzieć, czy komp wejdzie w stan wstrzymania- i zaoszczędzi wtedy prąd- jak będzie włączona opcja: nigdy nie wyłączaj dysków twardych. :mrgreen: I czy jak wyłączę dyski twarde, to ustaną wszelkie procesy, w tym skanowanie kompa antywirusem lub mbam. (Mam tak mało RAM, 1 GB, że to skanowanie, jest dla mnie odczuwalne i wtedy odchodzę od kompa.)

Więc, jakie zastosować optymalne ustawienia, czy jest sens włączać stan wstrzymania i czy skanowanie kompa będzie nadal trwać, jak wyłączę dyski twarde? :mrgreen:

I na czym polega funkcja wyłączenia dysków twardych? Co się dzieje z kompem, jak ona jest włączona? :mrgreen:

I czy dużo oszczędzę prądu, przy włączonym stanie wstrzymania?

Na razie go nie włączam, bo nie wiem, jakie mam zastosować ustawienia. Proszę o radę. Przypominam, że na hardware się nie znam. :mrgreen:
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

Stan wstrzymania w XP.