Wieczne pobieranie aktualizacji ze sklepu Microsoft. Naprawa

Wszystko co dotyczy systemów operacyjnych Windows, Unix, Mac OS i innych
Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 15665
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Wieczne pobieranie aktualizacji ze sklepu Microsoft. Naprawa

Post11 sty 2020, 14:52

Miałam problem ze sklepem Microsoft, na mojej dziesiątce, bo ciągle trwało oczekiwanie na pobranie aktualizacji programów i gier. Szukałam w necie rozwiązania, stosowałam różne metody, unikając power shella, bo kiedyś użyłam jakiejś komendy i sklep całkiem się popsuł- naprawił się samoczynnie dopiero po paru miesiącach...

Używałam takich metod:
-
Jak naprawić powolne pobieranie w Sklepie

Przejdź do Start> przejdź do „Ustawienia”> uruchom stronę Ustawienia.
Przejdź do Windows Update> wybierz Opcje zaawansowane.
Przejdź do Optymalizacja dystrybucji> wybierz Opcje zaawansowane.
Wszystko, co musisz zrobić, to aktywować opcję „Ogranicz przepustowość używaną do pobierania aktualizacji w tle” i ustaw kursor na 100%.
- Resetowanie pamięci podręcznej Sklepu Windows:
Zresetowanie pamięci podręcznej Sklepu Windows może być bardzo przydatne w celu zwiększenia prędkości pobierania aplikacji Sklepu w Windows 10. patrz poniżej.

Krok 1 - Kliknij przycisk Start po lewej stronie paska zadań, wpisz WSReset.exe, a następnie naciśnij klawisz Enter.

Krok 2 - Zaczekaj chwilę, aż sklep Windows ponownie się otworzy.
Sprawdź prędkość pobierania
*

* Źródło:

Kod: Zaznacz cały

http://windowsbulletin.com/pl/how-to-fix-microsoft-store-slow-download/


Oraz próbowałam zastosować się do zawartych tu porad:

Kod: Zaznacz cały

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027498/microsoft-store-fix-problems-with-apps
albo tak resetowałam sklep Microsoft, że udałam się do jego folderu w AppData i nazwę pewnego folderu zmieniłam na Old, ostatecznie nic nie dało się naprawić...

W każdym razie znalazłam ów temat:

Kod: Zaznacz cały

https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-windows_store/od-kilku-dni-aplikacje-maja-status-oczekiwanie-na/09366290-146f-4aa0-9c28-aeb21ecb38a0?tab=AllReplies#tabs
i zastosowałam komendę w wierszu poleceń, uruchomionym z uprawnieniami administratora:

Kod: Zaznacz cały

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
i po paru minutach zaczęło się odliczanie, do stu procent, potem restart, przygotowywanie systemu, mimo że nie pobrałam żadnych aktualizacji i sklep się naprawił.

Nim zastosujecie ostatnią metodę, lepiej utwórzcie punkt przywracania systemu, bo każdemu może inaczej działać system...
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.


  • Reklama

Wróć do „Systemy operacyjne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości