błąd 619 w play online

Wszystko o telefonii komórkowej, problemy, usługi, opinie, promocje etc.

błąd 619 w play online

Postprzez progresiv » 24 lip 2009, 15:10

Witam mam problem z play online mianowicie gdy chce sie połączyć z internetem wyskakuje mi błąd 619 i jest napisane '' nie można ustanowić połączenia z żadnym komputerem, wiec port używany do tego połączenia został zamknięty.'' wie może ktoś jak to naprawić i jaka można być przyczyna tego błędu ? proszę o pomoc...
progresiv

Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:09
Kasa: 20.00

Re: błąd 619 w play online

Postprzez rokko » 24 lip 2009, 16:24

Łączysz się za pośrednictwem aplikacji firmowej czy ręcznie stworzyłeś połączenie?
Poradniki informatyczne »» TechFormator.PL
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Avatar użytkownika
rokko

Administrator
 
Posty: 3895
Dołączył(a): 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Blog: Zobacz Blog (6)
 

błąd 619 w play online

Postprzez Cisowianka » 24 lip 2009, 17:06

użyj Topnetinfo
Avatar użytkownika
Cisowianka

Użytkownik
 
Posty: 173
Dołączył(a): 19 lip 2009, 09:38
Kasa: 135.00
Lokalizacja: Friedeberg
 

Re: błąd 619 w play online

Postprzez progresiv » 24 lip 2009, 18:21

i za pomoca firmowej aplikacji i recznej ciagle to samo wyskakuje...
progresiv

Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:09
Kasa: 20.00

błąd 619 w play online

Postprzez rokko » 24 lip 2009, 18:26

Zobacz jeszcze raz czy Masz wszystko poprawnie skonfigurowane.
3. Nie mogę połączyć się z Internetem, czym to może być spowodowane?

- Upewnij się, że w miejscu w którym jesteś jest zasięg sieci PLAY
[Słaba moc sygnału na pasku zasięgu: sprawdź co wskazuje pasek zasięgu: jeżeli jego moc jest mała lub jej nie ma, to znaczy że nie ma zasięgu, należy przenieść modem tak aby był zasięg.]
- Sprawdź czy prawidłowo jest ustawiony APN oraz numer dostępowy:
(Aplikacja PLAY -> Narzędzia -> Opcje -> Zarządzanie profilami: powinno być tak: APN: Internet, Numer dostępowy: *99#)
- Upewnij się czy wyłączony jest serwer Proxy:
(Explorer -> Narzędzie -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN: Odznaczyć: Użyj Sewera Proxy dla sieci LAN)
- Upewnij się czy modem jest prawidłowo zainstalowany i czy komputer go ?widzi?.
(Panel sterownia -> Menadżer urządzeń -> Porty (COM i LPT): powinna wyświetlić się nazwa producenta modemu)
- Upewnij się czy na karcie USIM są dostępne środki ? wiesz ile MB masz wiec możesz sprawdzić ile wykorzystałeś. (Play24 na )
- Sprawdź czy karta USIM, która jest w modemie jest na pewno kartą PLAY ? modem posiada SIMLOCK, przez co karty SIM oraz USIM z innych sieci nie będą z nim współpracowały.

Instrukcja pochodzi ze strony web.playmobile.pl
Poradniki informatyczne »» TechFormator.PL
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Avatar użytkownika
rokko

Administrator
 
Posty: 3895
Dołączył(a): 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Blog: Zobacz Blog (6)
 

Re: błąd 619 w play online

Postprzez progresiv » 24 lip 2009, 20:16

zrobiłem wszystko według twojej instrukcji.. i dalej to damo ... chyba będę musiał iść do salonu może tam będą wiedzieli co się z tym modemem stało :) ale dzięki za pomoc
Ostatnio edytowano 24 lip 2009, 20:20 przez me@djohnsc, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dodałem polskie znaki diakrytyczne
progresiv

Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:09
Kasa: 20.00



  • Reklama

Powrót do Telefonia GSM



 


  • Related topics
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość