Tak to właśnie ten drugi temat dotyczący Playa. Co ciekawe sam korzystam z internetu w komórce w Orange.
Póki nie było transferu 14 GB to zawsze był problem z tym całym zużywaniem danych. Nieraz miałem co do tego wątpliwości. Ostatnimi czasy 14 GB zostało podzielone na 2 karty, co oznaczało zawarcie drugiej umowy, na co, będąc tam, osobiście nie zgodziłbym się. Miało by tak, że kabel USB, który rozgałęzia się na 2 inne kable USB o tzw. męskich wtyczkach, miał sluzyc temu, aby modem rozdzielał internet na 2 komputery stacjonarne. Wcisnęli jednak umowę. Ponownie zaczęły się problemy z tą siecią. Parę dni temu ucięto nam pakiet danych w chwili, gdy siedziałem po północy i zużywałem tzw. nocny transfer. Poszło na jednym modemie. Nazajutrz to samo spotkało drugi modem. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie uprzedzano nas wcale wiadomościami o tym, że zostało mniej niż 1 GB albo 250 MB. Po prostu internet chodzi tak jakby chciał a nie mógł. Dzwonienie do nich raczej niczego nie da, bo do Palya jest po prostu dorgo i jeszcze będą specjalnie trzymac kogoś na linii. Pewnego razu znalazłem pewien temat na takim pewnym forum, gdzie ktoś podzielił się swoim doświadczeniem z modemami Playa. Było tam napisane, że jak zmienił softa w modemie to przestał miec jakiekolwiek kłopoty z transferem. Rozważam opcję pożyczenia od kogoś ze znajomych (tych co nie mieli takich problemów jak my) innego modemu, by sprawdzic, czy ten sposób się sprawdzi. Jeśli nie to inaczej postąpię
W związku z tym postanowiłem że gdy transfer zostanie znowu przywrócony (10-tego dnia miesiąca), każdy korzystający z internetu w Playu zainstaluje program NetMeter, który służy do mierzenia zużytej ilości danych poprzez połączenie internetowe. Jeśli ów test wykaże, że odczyty w "centrali" Playa mylą się to trzeba będzie bardzo poważnie zastanowi się nad kolejnymi krokami. Póki co sposób upatruję w pokazaniu im niezbitych dowodów na ich nieuczciwosc wobec nas (zamierzam wpasc do salonu). Do tego będę sprawiał wrażenie jakbym znał jakiegoś adwokata, co mi doradzi w razie ewentualnej sprawy sądowej. No nic na razie to tyle.
Brak wiadomości z Playa odnośnie zużytego transferu
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 lut 2013, 04:30
Brak wiadomości z Playa odnośnie zużytego transferu
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 17:46 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wątek przenoszę do działu Telefonia
Powód: Wątek przenoszę do działu Telefonia
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
Brak wiadomości z Playa odnośnie zużytego transferu
Pierwsze słyszę o złym naliczaniu danych w Play.
Co pokazują dane z BOK online?
Przy każdym połączeniu pisze czy transfer darmowy z bonusu nocnego czy płatny.
Na tej podstawie można rozeznać się w sprawie.
Ps. Nie słyszałem również, że zmiana softu zmieni ci nagle warunki rozliczenia. To jest równe dla wszystkich, dla Play o ile dobrze pamiętam nocny transfer w godzinach 0:00 - 9:00, ale jest też inna wersja z naliczaniem od 1:00 do 8:00 rano w systemie 4G LTE.
Co pokazują dane z BOK online?
Przy każdym połączeniu pisze czy transfer darmowy z bonusu nocnego czy płatny.
Na tej podstawie można rozeznać się w sprawie.
Ps. Nie słyszałem również, że zmiana softu zmieni ci nagle warunki rozliczenia. To jest równe dla wszystkich, dla Play o ile dobrze pamiętam nocny transfer w godzinach 0:00 - 9:00, ale jest też inna wersja z naliczaniem od 1:00 do 8:00 rano w systemie 4G LTE.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 lut 2013, 04:30
Brak wiadomości z Playa odnośnie zużytego transferu
Pierwsze słyszę powiadasz? Google pokazuje, że opinie niestety są różne co do polityki transferu danych pakietów internetowych w Playu. I niech nikt mi nie mówi, że ludzie to albo ludzie tamto. Nocny transfer mamy i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. A skoro mamy to nie powinno dojść do ucięcia go po północy jak to miało miejsce, gdy sam korzystałem z internetu w ramach nocnego transferu. Jeżeli zrobiono to świadomie to przymiotnik takiego rodzaju zachowania zaczyna się na "ch". A w żadne bonusy to nikt u nas się nie bawi.
Co do zmiany softu to nie chodziło o warunki rozliczenia tylko o to czy odczyty w "centrali" Playa są prawidłowe. Stąd też instalacja NetMetera na wszystkich komputerach wykaże czy wszystko aby na pewno jest ok. Zamiast BOK online wolę już użyć tego kodu *107#. A teraz mała uwaga z mojej strony w postaci screena:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
"Uwaga: Statystyki mogą nie być dokładne"
Dodałbym, że moga być takie nawet aż za bardzo, ale wszystko okaże się w praniu. A co do brakujących powiadomień o niewielkiej ilości transferu to jakoś nie było tu żadnej odpowiedzi. Nie uprzedzili nas i to stawia ich w negatywnym świetle. A jak jestem w stanie to i bieg Wisły zawrócę.
Co do zmiany softu to nie chodziło o warunki rozliczenia tylko o to czy odczyty w "centrali" Playa są prawidłowe. Stąd też instalacja NetMetera na wszystkich komputerach wykaże czy wszystko aby na pewno jest ok. Zamiast BOK online wolę już użyć tego kodu *107#. A teraz mała uwaga z mojej strony w postaci screena:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
"Uwaga: Statystyki mogą nie być dokładne"
Dodałbym, że moga być takie nawet aż za bardzo, ale wszystko okaże się w praniu. A co do brakujących powiadomień o niewielkiej ilości transferu to jakoś nie było tu żadnej odpowiedzi. Nie uprzedzili nas i to stawia ich w negatywnym świetle. A jak jestem w stanie to i bieg Wisły zawrócę.
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
Brak wiadomości z Playa odnośnie zużytego transferu
Mam także nocny transfer w Play i z taką sytuacją nie spotkałem się NIGDY. A z Play i nocnego transferu korzystam dłużej niż Ty jesteś obecny na tym forum, widzę co jest a czego nie ma w bilingach.
Co do powiadomień, fakt nie zawsze wysyłają (ciekawe dlaczego) ale to jeszcze o niczym nie świadczy.
Żeby było jasne, nie bronię sieci Play, być może faktycznie źle naliczają, należy pamiętać że systemy informatyczne obarczone są błędem i awaryjnością, ów mechanizmy programują ludzie, którzy mają prawo do pomyłek. Jeśli transfer jest źle naliczany powinieneś tę sprawę wyjaśnić w BOK.
Co do powiadomień, fakt nie zawsze wysyłają (ciekawe dlaczego) ale to jeszcze o niczym nie świadczy.
Żeby było jasne, nie bronię sieci Play, być może faktycznie źle naliczają, należy pamiętać że systemy informatyczne obarczone są błędem i awaryjnością, ów mechanizmy programują ludzie, którzy mają prawo do pomyłek. Jeśli transfer jest źle naliczany powinieneś tę sprawę wyjaśnić w BOK.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości