SIMlock a aktualizacja softu

Wszystko o telefonii komórkowej, problemy, usługi, opinie, promocje etc.
Awatar użytkownika
Maverick

Stały bywalec

Post29 lut 2012, 12:21

Chciałbym wykonać kopię zapasową oprogramowania (nie chodzi o ustawienia, aplikacje itp.) z telefonu (Nokia 6303i classic). Kilka miesięcy temu zdejmowałem SIMlocka, tydzień po odebraniu komórki zaczęły się problemy (restart, zawieszanie, gubienie zasięgu). Koleś w komisie aby zdjąć blokadę musiał pogrzebać w oprogramowaniu (czekałem prawie 2 tygodnie). Zapytałem się czy mogę zaktualizować soft bez obawy że SIMlock "powróci", powiedział że nie wie (fachowiec) :?: . Troszkę żałuję że nie oddałem do salonu Orange. Niestety nie mam żadnego dowodu (paragon itp.) na wykonanie w/w usługi, więc nie chcę ryzykować i znowu wydawać 80 zł.

Nokia 6303i classic, był SIMlock Orange.

Awatar użytkownika
greh

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post29 lut 2012, 12:33

Nie znam się aż tak na oprogramowaniu telefonów komórkowych, ale myślę, że jeśli wgrasz soft operatora simlock może wrócić. Musiałbyś wgrywać jakiś kombinowany soft, a zakładam, że takowy masz teraz na fonie i z nim są problemy.
Tak więc typowa sytuacja "na dwoje babka wróżyła"...
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.

Awatar użytkownika
voluu

Ekspert
Kontaktowanie:

Post29 lut 2012, 14:15

Po poważniejszej zmianie softu w telefonach Androida SIMLock powraca - tutaj może być podobnie.

Ale napisz na forum stricte komórkowym, np gsmx.

/Jeśli reklama niech moderator usunie/
Obrazek
Sounds Better

Indoor: AKG K514 + Denon PMA-480R
Outdoor: SoundMagic PL10 + Sansa Clip+

Awatar użytkownika
Maverick

Stały bywalec

Post29 lut 2012, 14:20

greh pisze:Tak więc typowa sytuacja "na dwoje babka wróżyła"...