Samsung vs. Panasonic

Wszystko o telewizji cyfrowej i satelitarnej
Awatar użytkownika
covo

Użytkownik
Posty: 200
Rejestracja: 25 sie 2011, 22:19

Samsung vs. Panasonic

Post26 sty 2016, 01:07

Czy z poniższych dwóch opisów można sobie wyrobić zdanie o tym, który jest lepszym odbiornikiem...?

SAMSUNG UE32J5600, np. tutaj:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

PANASONIC TX-32CS600E:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Samsung - wiecej podpiec hdmi, usb, procesor czterordzeniowy, odświeżanie = 60Hz
Panasonic - mniej hdmi, mniej usb, procesor jest (zdaje sie...) tylko dwurdzeniowy, za to odświeżanie lepsze = 100Hz.

Biore powyzsze, ale i pozostale cechy opisane w w/w linkach --> czy to dobry wniosek, że Samsung wydaje sie (jednak) lepszym tv (chociaz tylko 60Hz?)? W sumie, to trudno mi to udowodnic, tylko intuicja...

Macie jakies zdanie w tej kwestii?


dzieki za wszelkie sugestie/podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, 13:06 przez covo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13378
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Samsung vs. Panasonic

Post26 sty 2016, 12:47

Linki nie działają.

Nie odnaleziono serwera


Sprawdzałem na innych stronach i moim zdaniem zdecydowanie jest lepszy SAMSUNG UE32J5600.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Częstotliwość odświeżania - 400 Hz

a nie tak jak piszesz 60 Hz ?

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Odtwarzanie plików multimedialnych
TAK

Odtwarzane formaty
AAC , ASF , AVI , BMP , DivX , JPEG , M2TS , M4A , MKV , MOV , MP3 , MP4 , MPEG4 , MPO , MTS , PNG , TS , VOB , WAV , WMA , WMV

Nagrywanie na USB
TAK


Co po za tym idzie to jeszcze procesor czterordzeniowy oraz dodatkowe funkcje...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
covo

Użytkownik
Posty: 200
Rejestracja: 25 sie 2011, 22:19

Samsung vs. Panasonic

Post26 sty 2016, 14:21

XMan pisze:Linki nie działają.

juz poprawiłem, przepraszam, jakaś moja nieuwaga była...

XMan pisze:moim zdaniem zdecydowanie jest lepszy SAMSUNG UE32J5600.

ano właśnie... sam juz nie wiem... (tak nawiasowo, od prościzny zaczynając: totalnie tandetnie wykonana obudowa samsunga - w rekach sie rozchodzi, jakis plastik tandetny, nawet obramowanie matrycy strasznie dziadowe...)

1.
Niby więcej formatow odtwarza Samsung - ale i jeden i drugi odtwarza podstawowe, a egzotyka - malo mi potrzebna. Poza tym: odtwarzanie bedzie przez b-rayowy player. Czyli: liczba formatow nie robi na mnie wrazenia (specjalnego)

2. WAŻNIEJSZE:
Samsung ma ponoć czterordzeniowy procesor - i na tym zawieszam oko. Ale: moze on jest równorzędny z dwurdzeniowym Panasonica?? Powaznie piszę. Bo tak naprawde, to jest pytanie: czy opis samsungowy dla procesora (4y rdzenie) nie jest jakims marketingowym chwytem i czy nie jest wlasnie tak, że sa ekwiwalentne procesory samsunga/panasonica, aczkolwiek marketingowo/opisowo to dzieli je... przepasc (?)

XMan pisze:
Częstotliwość odświeżania - 400 Hz

a nie tak jak piszesz 60 Hz ?

I to mi powiadali w sklepach: moze i jest wymalowane 400, ale bywaja juz i ... 800Hz :) Tylko, że prawda benchmarkowa fachowcow jest taka: samsung ten dokladnie ma tak naprawde 60Hz. Nie ma 400. Moga byc 60/100, zdaje sie 120, 200Hz. Nikt wiecej prawdziwego taktowania nie daje, kazdy opis ponad to = marketing.
teraz:
60Hz samsunga - zestawiam ze 100Hz (realne) Panasonica.... - i tym Panasonic faktycznie bije na glowe samsunga...

XMan pisze: Nagrywanie na USB
TAK

to jedna z funkcji, ktore srednio mi sa potrzebne, jestem gotow z niej zrezygnowac...

Dobre pytanie: to dlaczego wiedząc chocby powyzsze - sklaniam sie ku Panasonicowi,ale jednak - pytam o radę?
Ponieważ zdaje mi sie, że P. jest solidniej wykonany. To raz. Dwa: nie za bardzo czuje co i w jakiej sprawie trace biorac 2-u rdzenie Panasonica,a nie 4-y samsunga...

Czyli: czy lepiej 4y rdzenie samsunga i tylko 60Hz, czy 2a rdzenie Panasonica i 100Hz...


Teraz wpadlem na to -> jakosc samsungow...:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wilkowyje

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 03 mar 2016, 11:27

Samsung vs. Panasonic

Post06 lip 2016, 10:01

Ja mam Samsunga i jestem zadowolona.



  • Reklama

Wróć do „Telewizja cyfrowa TV-Sat, DVB-T”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość