Wyłączyłem wszystko wedle zaleceń, niestety przynajmniej połowy nie dało się usunąć.![]()
Autoruns musi być uruchomiony z funkcji -> Uruchom, jako Administrator


Wyłączyłem wszystko wedle zaleceń, niestety przynajmniej połowy nie dało się usunąć.![]()
kominekl pisze:Wyłączyłem wszystko wedle zaleceń, niestety przynajmniej połowy nie dało się usunąć.![]()
Autoruns musi być uruchomiony z funkcji -> Uruchom, jako Administrator. Poza tym spróbuj w razie czego w trybie awaryjnym, jeszcze troszkę pójdzie
.
Czy podczas poleceń, które w ciemno wykonywałem bez pytań () usunęliśmy jakiś problem, który mógł powodować niedomaganie w grach albo czynić jakieś inne złe rzeczy w komputerze? Coś jeszcze powinienem zrobić?
Oczywiście uruchamiałem wszystko jako administrator, Autoruns również. Za chwilę spróbuję pokasować resztę w trybie awaryjnym.
Niestety, także w trybie awaryjnym (i jako administrator) nic więcej niż usunąłem już usunąć się nie da.
- nie mogę dostać się do Panelu sterowania NVIDIA (przy próbie wyskakuje błąd: Program NVIDIA Control Panel Application, 6.9.850.0 przestał działać)
- odpaliłem sobię FIFA13 i jest bez zmian albo i gorzej
seba86mu pisze:Że się wtrącę za przeproszeniem
Wyłącz automatyczną instalację sterownika poprzez Windows Update:
Przejdź do:
Panel sterowania => System => Zaawansowane ustawienia systemu => zakładka Sprzęt => przycisk Ustawienia instalacji urządzeń => zaznacz Nie, pozwól mi wybrać co robić => teraz zaznacz Nigdy nie instaluj oprogramowania sterownika z witryny Windows Update => Zapisz zmiany
Teraz odinstaluj z Dodaj lub usuń programy w Panelu sterowania NVIDIA Sterownik graficzny.
Instalator poprosi Cię o ponowne uruchomienie komputera. Nie rób tego.
Odinstaluj pozostałe elementy NVIDIA.
Teraz uruchom system w trybie awaryjnym i użyj programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => NVIDIA - Display => Analyse => Clean
Uruchom tryb normalny systemu i zainstaluj sterownik:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zaktualizuj DirectX => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Instrukcja => http://www.hotfix.pl/prawidlowa-instala ... c--a22.htm
Sprawdź ustawienia NVIDIA Optimus.
Driver Sweeper -> 404 - page not found
Niko pisze:dezinstalator mówi mi, że aby to zrobić wymagane jest ponowne uruchomienie komputera.
Niko pisze:Skąd go w takim razie bezpiecznie pobrać?
Dziękuję za wskazówki. Przeinstalowałem według zaleceń sterownik i zaktualizowałem DirectX.
Włączyłem Wiedźmina 2 na wysokich detalach dosłownie na 3 minuty i chodził ładnie. Wcześniej od razu po wczytaniu gry były ścinki.
Czy to już wszystko czy można jeszcze coś zrobić z optymalizacją?
tylko, żeby mnie później zdziwienie nie brało jak połowa "rzeczy" nie będzie chciała się włączyć, a ja nie do końca wiem, co wyłączam stosując się do Waszych poleceń).
PS. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Czego unikać? Czego nie instalować? Jak się bronić?
Logi.
:OTL
O2:64bit: - BHO: (no name) - AutorunsDisabled - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - AutorunsDisabled - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-21-1005762038-3344876730-1182670201-1006..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O20:64bit: - Winlogon\Notify\AutorunsDisabled: DllName - (Reg Error: Value error.) - Reg Error: Value error. File not found
:Files
C:\Users\Niko\Documents\*.reg
C:\Users\Niko\AppData\Roaming\Nvu
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
"Mozilla Firefox 15.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 15.0 (x86 pl)
"Mozilla Firefox 18.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 18.0 (x86 pl)
Kroki Finalizujące.
kominekl pisze:Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie w OTL -> Sprzątanie.
kominekl pisze:Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
kominekl pisze:Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware (nie gódź się na wersję testową) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ... 0.1100.exe, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.
Zrobione, log z usuwania: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czysto.
CCleaner odpalam od pewnego czasu regularnie, dziś znalazł jakieś 2 błędy w rejestrze i naprawił (wcześniej było tego więcej, od kilkunastu po kilkadziesiąt).
Niko pisze:Serdeczne dzięki za pomoc! Mam nadzieję, że nie będę musiał wpadać do Was zbyt często. Podziękował raz jeszcze!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości