Witam wszystkich , na wstępie przepraszam za nieprofesjonalny opis ale jestem laikiem jeżeli chodzi o komputery.
Mam duży problem, nie mogę nic zainstalować i odinstalować ponieważ za każdym razem jak chcę coś zrobić na komputerze woła hasło Administratora.Nie zmieniałam nic w ustawieniach tym bardziej, że nie mam założonego hasła i w ustawieniach byłam jako Administrator.
Nadmieniam, że zainstalowałam nie dawno oryginalna wersję Office 2010. Po aktualizacji programu nie robiłam nic co związane by było z jakąkolwiek instalacją na komputerze.Po paru dniach potrzebowałam zainstalować coś na kompie i wtedy ujawnił się problem.Pojawiło się okienko w którym było napisane tak: Computer Managment Snapin Lauchner Microsoft Windows
Aby kontynuować wpisz hasło Administartora
ASP.NET.Machine Account
Nie mogę nic kompletnie zrobić w komputerze bo za każdym razem woła hasła.Klikałam prawym przyciskiem myszki w okienko Komputer i Zarządzaj ale wyskakuje okienko z hasłem.W panelu sterowania Konta Użytkownika tez nic nie mogę zrobić bo woła hasła.
Hasło admin,Admin itp. nie działa
Nadmieniam , że używam kompa do pracy i jestem uziemiona jak nie mam możliwości żadnego ruchu na kompie.
Jak skanuje Avastem to mi nie usuwa zarażonych plików bo jest napisane że pliki są zabezpieczone hasłem-znowu hasło:(
Próbowałam coś zrobić w systemie awaryjnym ale też woła hasła.
Bardzo proszę o pomoc ponieważ na stronie Windowsa to co radzą nie działa wcale. Radzą może dobrze ale u mnie to nie działa bo jak mam coś zrobić jak za każdym razem dzieje się to samo.
POMOCY!
PROSZĘ!
Renata
-- 07 lut 2013, 15:06 --
No dzięki za podpowiedź.
Pozbawiona praw administratora
-
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 15:27 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłem z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
Powód: przeniosłem z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
- XMan
Pozbawiona praw administratora:)
Niepotrzebnie unosisz się honorem ponieważ to jest rzadko spotykany problem
Mam Windows XP.