BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Neavon

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2011, 13:43

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 14:39

Witam,
Przedwczoraj i wczoraj miałem bluscreena podczas grania w 2 różne gry.

Plik minidump - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Log z hijackthis - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Proszę o pomoc w usunięciu problemu.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Andziorka

VIP+
Posty: 594
Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
Kontaktowanie:

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 14:47

1. Sprawdź pamięci Memtestem 86+ : http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
2. http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-wind ... od-a11.htm tu masz rozwiązanie dla błędu 0x000000c4
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 15:58

Dodatkowo podaj odczyt danych SMART dysku z programu HD Tune, zakładka Health

Neavon

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2011, 13:43

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 16:32

Odczyt danych SMART - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

W tym programie Driver Verifier, mam zaznaczyć ten plik i kliknąć zakończ? Co w ogóle się wtedy stanie?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Tak to wygląda

Awatar użytkownika
Andziorka

VIP+
Posty: 594
Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
Kontaktowanie:

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 16:38

1) Uruchom program, Start => cmd => verifier
2) Zaznacz Create custom settings
3) Wskaż opcję Select individual settings from a full list
4) Zaznacz Special Pool, Pool Tracking oraz Force IRQL checking.
5) Wybierz opcję Select driver names from a list.
6) Zaznacz wszystkie sterowniki nie pochodzące od firmy Microsoft, możesz listę uszeregować według dostawców sterowników i tym samym ułatwić sobie zadanie.
7) Wybierasz Finish i restart komputera.

Wszelkie informacje (błędy) które pojawią się podczas diagnostyki spisz, w przypadku natrafienia na felerny sterownik może wystąpić BSOD, powinien nastąpić zrzut pamięci i plik DMP, gdyby było inaczej opieraj się na informacjach zawartych na ekranie, spisz wszystko.

Diagnostykę wyłączamy wpisując w konsoli verifier /reset i restartujemy komputer.

Tutaj było o tym: http://forum.hotfix.pl/problemy/problem-ze-sterownikiem-do-karty-lan-t6219.html#p33801
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'

Neavon

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2011, 13:43

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 18:09

Zrobiłem tak jak mowiłaś i nie mogłem w ogóle odpalić komputera, ponieważ były blue screeny, dopiero jak wziąłem rozwiąż problem to system się włączył

-- 27 sty 2011, 17:21 --

Dodaje też informacje o tym blue screenie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Czy może muszę resetować komputer do tego czasu, aż te bluescreeny się skończą? O ile wogóle się mogą skończyć.

-- 27 sty 2011, 18:09 --

Gdzieś na forum wyczytałem, że to jeden plik to wina deamon tools to go odinstalowałem.

Awatar użytkownika
Andziorka

VIP+
Posty: 594
Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
Kontaktowanie:

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 19:27

dtsoftbus01.sys

to dokładnie plik od Deamona, dobrze, że odinstalowałeś. Teraz możesz wyłączyć diagnostykę i zobaczyć jak będzie pracował system.
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'

Neavon

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2011, 13:43

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post27 sty 2011, 19:46

Jak wyskoczy blue screen to napiszę

Mandyn

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 28 sty 2011, 23:00

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post28 sty 2011, 23:09

Mam ten sam problem, wczoraj wszystko bylo ok, dzisiaj odpalilem kompa, i nie dziala ;/ W dodatku nagrywarka mi sie popsula, i nie mam jak zainstalowac systemu ;/

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

BSOD 0x000000c4 ntoskrnl.exe

Post29 sty 2011, 01:38

Mandyn, najpierw włącz bootowanie z napędu w biosie.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 1 gość