Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post23 kwie 2012, 14:32

jabar24 pisze:Tylko że teraz podczas startu systemu mam na czarnym ekranie do wyboru niby 2 systemy:

Windows 7
Windows 7

Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W sekcji Edit Boot Menu zaznacz ptaszkiem domyślny system (te, który działa), poniżej zaznacz Skip the boot menu, potem Save Settings.

jabar24 pisze:Aha, i co z WINDOWS UPDATE , normalnie byś radził aktualizacje sobie robić ?

Oczywiście.

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 24257
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post23 kwie 2012, 15:25

jabar24 pisze: Aha, i co z WINDOWS UPDATE , normalnie byś radził aktualizacje sobie robić ?
oczywiście oprócz KB971033 - sprawdzającej legalność


Jabar24, czyżbyś miał nielegalny system? :mrgreen:

Poza tym aktywowałeś system loaderem, to nielegalne.
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post23 kwie 2012, 18:02

@jabar24:
Jeżeli masz dwa systemy, pozostaw oryginalny, usuń drugi a w razie problemów napraw lub zainstaluj ponownie
np. z Recovery ;)
Jeżeli masz tylko problem z wybieraniem systemu podczas włączania komputera to zastosuj się do p/w porady @seba86mu.
EasyBCD 2.1.2
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post23 kwie 2012, 18:12

no witam, dzięki za programik EasyBCD ale niestety nie skutkuje u mnie :(
zrobiłem jak radziłeś dałem save settings i restert kompa, i nadal mam wybór
specjalnie zmieniłem nazwę tego drugiego na Windows 7a ,żeby mieć pewność czy to ten ,ale niestety nie skutkuje..

Obrazek
Obrazek
jakieś rady ??

stukot pisze:Jabar24, czyżbyś miał nielegalny system? :mrgreen:

Poza tym aktywowałeś system loaderem, to nielegalne.


a Wy tu wszyscy macie legalne oprogramowanie :P ??

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post25 kwie 2012, 12:19

stukot pisze:Jabar24, czyżbyś miał nielegalny system? :mrgreen:

Poza tym aktywowałeś system loaderem, to nielegalne.


a Wy tu wszyscy macie legalne oprogramowanie :P ??


Z Twojej dwukrotnej wypowiedzi wynika że masz PIRATA :naughty:
Regulamin forum oraz serwisu hotfix.pl
3. Wszelkie przejawy łamania praw autorskich i majątkowych są surowo zabronione. W szczególności dotyczy to piractwa komputerowego. Jeżeli chcesz przytoczyć czyjąś wypowiedź, użyj znaczników Quote oraz podaj źródło wypowiedzi.

Proszę zainstalować oryginalny system, zamykam temat,
XMan.


-- 25 kwi 2012, 12:19 --

0dblokowałem po otrzymaniu wiadomości że autor tematu zainstalował już oryginalny system.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post26 kwie 2012, 00:18

Dzięki XMan :)


Dzięki za program EasyBCD po kilku próbach znalazłem tam opcję DELETE i już nie mam 2 W7 do wyboru , ale znów BSOD'y :(
Ratujcie, na org W7 ultimate 64 bit dziś rano zainstalowanym znów bsod

Obrazek

o co kaman ?? :( ja już się poddaję ... :@ pomocy !!

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post26 kwie 2012, 00:48

Odinstaluj sterownik karty graficznej poprzez Programy i funkcje:
=> AMD Catalyst Install Manager

Po zakończeniu deinstalacji bez ponownego uruchamiania komputera odinstaluj kartę graficzną z Menadżera Urządzeń, aby po ponownym uruchomieniu komputera karta pracowała w trybie VGA.
Uruchom ponownie komputer.

Teraz zainstaluj sterownik do chipsetu płyty głównej => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom ponownie komputer.
Zainstaluj sterownik do karty graficznej => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom ponownie komputer.

Testuj.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post01 maja 2012, 18:19

witam seba86mu, zrobiłem jak kazałeś i testuję :)

-- 01 maja 2012, 12:59 --

witam, no i 6 dni był spokój po ostatniej poradzie seba86mu i przed momentem znów BSOD :@

Obrazek

hm :( 18:12 znów BSOD

Obrazek

komp był jakieś 3 godziny uśpiony, przyszedłem załączyłem potwierdziłem nazwę użytkownika , załadował się pulpit i RESET :( , nie mam już siły :( HELP !!

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post01 maja 2012, 19:18

Pożycz od kogoś zasilacz i sprawdź działanie komputera na innym.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post02 maja 2012, 14:43

który byś proponował z allegro?? może kupie,bo nie mam od kogo pożyczyć ..

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post02 maja 2012, 17:26

Zaktualizuj BIOS płyty głównej, być może to pomoże.

Pobierz BIOS przeznaczony dla płyty głównej Gigabyte GA-G31M-ES2C -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Pobierz aplikację @BIOS, poprzez którą dokonasz aktualizacji BIOS-u -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Aktualizacja BIOS-u z poziomu systemu:

Rozpakuj pobrane wcześniej archiwum exe BIOS-u. Wewnątrz znajduje się plik G31MES2C.F8. To plik z BIOS-em.
Rozpakuj pobrane wcześniej archiwum exe z aplikacją @BIOS.
Wyłącz wszystkie programy działające w tyle: komunikatory, program antywirusowy, odtwarzacze itp.
Zainstaluj i uruchom aplikację @BIOS. Instalację rozpoczniesz klikając dwukrotnie na plik setup.
Z prawej strony okna programu kliknij na przycisk Update BIOS from file.
Wskaż plik G31MES2C.F8
Odpowiedz Yes. Teraz następuje aktualizacja. W tym czasie na nic nie klikaj, ekran może "zamarznąć".
Po pomyślnej aktualizacji otrzymasz pytanie czy uruchomić ponownie komputer. Zrób to.

Testuj działanie systemu.

Jeżeli będzie problem z uruchomieniem programu @BIOS lub pokaże się komunikat błędu, mówiący o tym, że Twoja płyta jest nieobsługiwana przejdź do drugiego sposobu aktualizacji BIOS-u:

Aktualizacja BIOS-u z poziomu narzędzia Q-Flash:

Skopiuj plik z BIOS-em, czyli G31MES2C.F8 na pendrive'a.
Uruchom ponownie komputer z pendrivem podłączonym do USB.
Na ekranie powitalnym GIGABYTE naciśnij klawisz End, aby przejść do narzędzia Q-Flash.
Wybierz opcję Update BIOS from Drive.
Wybierz napęd HDD.
Wskaż plik z BIOS-em, czyli G31MES2C.F8.
Na zadane pytanie odpowiedz Yes.

Testuj działanie.

jabar24 pisze:który byś proponował z allegro?? może kupie,bo nie mam od kogo pożyczyć ...

Nie jestem zwolennikiem kupowania sprzętu bez uprzedniego upewnienia się czy to rzeczywiście on powoduje problem.
Cóż Ci da nowy zasilacz, jak to nie on jest przyczyną ? Możesz wtopić pieniądze, a problem nadal będzie Cię dręczył.

Fortron FSP400-60MDN => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fortron FSP350-60HLN => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Delta DPS-400WB A => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post04 maja 2012, 14:03

Witam, udało się tą pierwszą metodą zrobić update biosu, w AIDA64 w zakładce BIOS mam teraz tak:

Obrazek

ale coś stary chyba, na dole pisze , że starszy niż 2 lata.. no nic

będę testował, aha, w pn bede miał zasialacz 400W pożyczony od kumpla, więc jak coś to jeszcze po niedzieli przetestuje na innym zasilaczu. pozdrawiam i dzięki za ogromną pomoc :)

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post04 maja 2012, 14:32

jabar24 pisze:ale coś stary chyba, na dole pisze , że starszy niż 2 lata.. no nic

No tak, stary, bo z 30.09.2009, ale to ostatni BIOS, czyli najnowszy jaki wydany był dla Twojej płyty głównej.
Everest zawsze informuje, że BIOS jest starszy niż 2 lata.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post07 maja 2012, 15:15

witam, znów lipa, nie pomogło , przed momentem znów BSOD :( :

Obrazek

no nic, w pn będę miał ten zasilacz od znajomego ,wymienię i będę testował, ale cały czas nie daje mi spokoju ten dysk twardy, dziwnie się uruchamia po nagłum restarcie ... hmm

-- 06 maja 2012, 15:31 --

witam,więc tak: zdobyłem używany zasilacz 400W i wymieniłem ,ale lipa:
po 1 - nie ma wtyczki PCIE i nie podłączę radeona
po 2 - po wyjęciu radeona i podpięciu na zinterowanej karcie wogóle nie startuje, tzn wiatraki , dysk i dvd pracuje ,ale nie mam woogóle obrazu, więc albo zasilacz ten jest coś uszkodzony, albo za słaby, mój jednak ma 500W
Teraz wpadłem na pomysł,żeby spróbować na moim zasilaczu spróbować, wyciągnąć radeona i jechać na integrze jakiś czas i będę widział czy BSOD'y się skończą, jeżeli nadal będą występować, to spróbuje zainstalować WINDOWS XP - może to pomoże :?:

Masz może jeszcze jakieś rady dla mnie ??
pozdrawiam.

-- 07 maja 2012, 14:12 --

jednak na integrze również BSOD'y więc wykluczam kartę graf, może wieczór Windows XP zainstaluję i zobaczę.

-- 07 maja 2012, 14:15 --

zobacz proszę na to archiwum błędów, może coś wywnioskujesz..

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Ciągłe BSOD ntoskrnl.exe+7cc80

Post07 maja 2012, 16:14

Zaktualizuj sterownik do karty sieciowej =>

Kod: Zaznacz cały

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=7&PFid=7&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false#RTL8100E/RTL8101E/RTL8102E-GR/RTL8103E(L)<br>RTL8102E(L)/RTL8101E/RTL8103T<br>RTL8401/RTL8401P/RTL8105E<br>RTL8402



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 206 gości