Modem nie łączy sie z internetem

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
krzysiek1980

Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 10 lut 2009, 14:53
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Re: Modem nie łączy sie z internetem

Post18 mar 2009, 10:26

mint1991 pisze:TP jest dostawcą usługi i w razie awarii to Tp musi sprawdzić wszystko za pomocą systemów, które używają. Zadzwonię jeszcze dzisiaj do koleżanki i wypytam o szczegóły. Nie daj się będzie dobrze :)


No dokładnie tak jak mówisz,byl teraz u mnie facet z Tp i powiedział że trzeba skonfigurować kompa z modemem ,bo tak jest wszystko dobrze ,ale tego nie zrobi bo to nie jego działka i on nie ma czasu ,nie wiem czy prawdę mówił z tym konfigurowaniem ,czy to jest prawda?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:23 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono liczne błędy ortograficzne

Awatar użytkownika
mint1991

Globalny Moderator
Posty: 758
Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
Kontaktowanie:

Modem nie łączy sie z internetem

Post18 mar 2009, 10:45

Bajki opowiada. Od tego jest obsługa techniczna, żeby pomóc w skonfigurowaniu modemu do komputera. Zadzwoń do działu obsługi technicznej i zażądaj pomocy ponieważ masz do tego prawo, abo idź bezpośrednio do siedziby niech tam Ci przynajmniej powiedzą co i jak. to jak się dowiesz to spr Ci pomóc, koleżance facet zrobił i zabrał tylko 20 zł tek, że muszą Ci pomóc i niech nie opowiada że to nie jego działka. TP chciało by tylko kasę z ludzi ciągnąć, a jak przyjdzie co pomóc to wydaje im się że robią wielką łaskę.

EDIT: jak modem jest od TP to w 100% muszą pomóc w konfiguracji

-----------------------------
W jednym poście 5 błędów ortograficznych, rekord! Jeżeli Twoja ortografia nie poprawi się, otrzymasz ostrzeżenie.
rokko
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:27 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono liczne błędy ortograficzne
Nigdy Nie Patrz Wstecz I Tak Nie Będzie Tak Jak Było Kiedyś...
Obrazek
Otrzymałeś od nas pomoc? Podoba Ci się to forum? - Poleć nas znajomym.

Teoria - wszystko wiemy, ale nic nie działa.
Praktyka - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. :D

Awatar użytkownika
krzysiek1980

Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 10 lut 2009, 14:53
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Re: Modem nie łączy sie z internetem

Post18 mar 2009, 10:57

mint1991 pisze:Bajki opowiada. Od tego jest obsługa techniczna, żeby pomóc w skonfigurowaniu modemu do komputera. Zadzwoń do działu obsługi technicznej i zażądaj pomocy ponieważ masz do tego prawo, abo idź bezpośrednio do siedziby niech tam Ci przynajmniej powiedzą co i jak. to jak się dowiesz to spr Ci pomóc, koleżance facet zrobił i zabrał tylko 20 zł tek, że muszą Ci pomóc i niech nie opowiada że to nie jego działka. TP chciało by tylko kasę z ludzi ciągnąć, a jak przyjdzie co pomóc to wydaje im się że robią wielką łaskę.

EDIT: jak modem jest od TP to w 100% muszą pomóc w konfiguracji



No dokładnie też mu to powiedziałem,no to zaczął się wykręcać ,ale ja im tego nie daruje ,jeszcze dzisiaj to zrobią...
Dwa tygodnie modem jest a oni dopiero dzisiaj się ruszyli zobaczyć ,to jest patologia dopiero , a płacić trzeba ich to nie obchodzi że ty nie korzystasz bo nie możesz.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:29 przez rokko, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: poprawiono pisownię

Awatar użytkownika
mint1991

Globalny Moderator
Posty: 758
Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
Kontaktowanie:

Modem nie łączy sie z internetem

Post18 mar 2009, 10:59

na stronie tp znalazłem coś takiego : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

ale nie baw się narazie tylko naciskaj na nich niech się nauczą, że o klijenta trzeba dbać :)
Nigdy Nie Patrz Wstecz I Tak Nie Będzie Tak Jak Było Kiedyś...
Obrazek
Otrzymałeś od nas pomoc? Podoba Ci się to forum? - Poleć nas znajomym.

Teoria - wszystko wiemy, ale nic nie działa.
Praktyka - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. :D

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Modem nie łączy sie z internetem

Post18 mar 2009, 11:19

Panowie mint1991 oraz krzysiek1980. Proszę stosować się do regulaminu forum. Na forum piszemy w języku polskim, używajcie polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż, ź, ł, ę, ś, ó). Dodatkowo zainstalujcie sobie słownik w Firefoksie bo popełniacie ogromną ilość błędów ortograficznych.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
krzysiek1980

Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 10 lut 2009, 14:53
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Modem nie łączy sie z internetem

Post20 mar 2009, 00:15

Wzielem informację o modemie ADSL> zakladka blędy i wyskoczylo mi < Cyclik redundancy checks > i w tabeli <near end >
Czy coś to oznacza???????

### Połączono posty ###

No już uruchomilem ten internet z modemu,napisze wam tak ,zrobilem tylko formata i wszystko jest ,czyli net chodzi jak nowy ,tyle czasu walczylem aż zrobilem..
Dziekuje bardzo za pomoc w tym temacie i tak jak we wszystkich mi pomagacie ..Dzięki :D :D



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości