Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 13:50

Sprawdz programem crystaldisckinfo. Tylko ja uruchomisz program to wejdz w i zmień Function > Advanced Feature > Raw Values > 10 [DEC].

agula

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:01

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 15:01

Zainstalowałam nowszą wersję HD Tune Pro 5.5
Teraz zakładka jest aktywna Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 15:18

(05) Reallocated Sector Count 100 100 36 1 Ok - jakiś tam 1 bad jest ale nie widać aby szykowały się kolejne wiec chwilowo okej.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 15:28

Jeden błąd jest ale nie powinien mieć na to wpływu. Temperatury do końca nie wiemy jakie są bo hwmonitor za wiele nie pokazał ale jeśli dzieje się to zaraz po włączeniu lapka to raczej je tez mozna wykluczyc, więc zostają sterowniki ewentualnie jakaś uszkodzona część systemu po wirusie. Sterowniki podstawowe przeinstalowalismy i mam nadzieje że sterownik do grafiki zmieniłas na starszy więc można jeszcze wykonać optymalizacje autostartu, może program któryś ingeruje w to, daj loga:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm

agula

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:01

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 16:09

Zastanawia mnie, czy to wina windowsa, czy coś się uszkodziło w sprzęcie, bo w trybie awaryjnym nic się nie dzieje. Wystarczy, że uruchomię normalnie lapka i pojawiają się bluescreeny ( ostatnio oprócz 1000008e pojawił się 0x000000c2).
Może przyrócenie systemu z partycji recovery rozwiąże problem???

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 16:13

agula pisze: bo w trybie awaryjnym nic się nie dzieje

Skoro w awaryjnym jest oki to raczej jakis sterownik i oprogramowanie.
agula pisze:Może przyrócenie systemu z partycji recovery rozwiąże problem???

Jesli nie szkoda ci danych swoich itp to możesz zrobic, wszystko się wyjasni

agula

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:01

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 22:00

Poniżej link do logu z autoruns'a
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 22:25

Zakładka Logon
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> HP Health Check Scheduler
--> hpWirelessAssistant
--> PTHOSTTR
--> QlbCtrl.exe
--> SunJavaUpdateSched
--> WinampAgent
--> Windows Defender
--> Sidebar (jeśli nie używasz)
--> DVD Check.lnk
--> HP Digital Imaging Monitor.lnk
--> LightScribe Control Panel
--> Microsoft Windows Mail 7


Zakładka Explorer
(żółte wyłączyć)
Odznacz:


Zakładka Internet Explorer
(żółte wyłączyć)
(jeśli nie używasz tej przeglądarki to wyłącz wszystko)
Odznacz:


Zakładka Scheduled Tasks
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->


Zakładka Services
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> AdobeARMservice
--> AdobeFlashPlayerUpdateSvc
--> Com4QLBEx
--> gupdate
--> gupdatem
--> HP Health Check Service
--> HpFkCryptService
--> hpqcxs08
--> hpqddsvc
--> hpqwmiex
--> hpsrv
--> IviRegMgr
--> LightScribeService
--> Microsoft Office Groove Audit Service
--> MozillaMaintenance
--> Net Driver HPZ12
--> NMIndexingService
--> odserv
--> ose
--> Pml Driver HPZ12
--> SimpleSlideShowServer
--> SkypeUpdate
--> WMPNetworkSvc
--> WinDefend (jeśli nie używasz)
--> WMPNetworkSvc


Zakładka Drivers
(żółte wyłączyć)
Odznacz:



Wykonaj restart systemu.
W razie jak by coś miało chodzić a nie chodzi to włącz to z powrotem.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 22:36

Zrób to co napisał kolega wyzej , chociaż miałas tyle róznych rzeczy od producenta lapka ze moze ci cos nie działać po odznaczeniu ale dla testu sprawdz, najwyzej Ci Wifi nie bedzie działac albo klawisze funkcyjne, nie wiem dokładnie czy kolega dobrze wszystko sprawdził. Ciekawi mnie jedna rzecz, Avast uruchamia sie bo widze go ale nie widać jego usług, czy on aby napewno działa? Może to on robi problemy, probówałas go usunac i zobaczyć jak będzie bez niego?

agula

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:01

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post03 kwie 2015, 23:56

Niestety bez sukcesu... tzn. odchaczenie wskazanych i restart systemu nie pomogły, znów bluescreen przy próbie normalnego uruchomienia..

Znalazłam informację, że problemy z bluescreenami są powodowane przez brakujące pliki
•"STOP 0x0000000A: IRQL_NOT_LESS_EQUAL – nwlnkflt.sys"
•"STOP 0x0000001E: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED – nwlnkflt.sys"
•"STOP 0×00000050: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA – nwlnkflt.sys"
Zastanawiam się nad ściągnieciem ich z sieci i skopiowaniem do windowsa.

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post04 kwie 2015, 10:01

-Uaktualnij sterownik, którego dotyczy problem

- Uaktualnij oprogramowanie (sterownik), które spowodowało błąd
-Sprawdź pamięć odpowiednim programem diagnostycznym

-Przeinstaluj oprogramowanie, które spowodowało błąd
-Sprawdź pamięć RAM programem diagnostycznym
-Wykonaj komendę chkdsk /f /r
-Odinstaluj niedawno instalowane oprogramowanie oraz urządzenia


1. Weź program do diagnostyki RAM (memtest86+) i przeskanuj, to, jeśli wyjdzie dobrze to w porządku.

2. Wejdź w start, wpisz cmd i wpisz:

chkdsk C: /f /r --> ENTER / T / T
sfc /scannow --> ENTER i czekaj


3. A co było ze sterownikami robione ??, jakieś aktualizacje czy jakieś nowości.

-- 04 kwi 2015, 09:01 --

Daj jeszcze z program "HWMonitor" ,tworzenie screenu (zrzutu) ekranu, i wrzucasz obrazków na hosting. Nam daj linka :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z częstym BlueScreen BCCode: 1000008e

Post04 kwie 2015, 11:43

agula pisze:Niestety bez sukcesu... tzn. odchaczenie wskazanych i restart systemu nie pomogły, znów bluescreen przy próbie normalnego uruchomienia..

Znalazłam informację, że problemy z bluescreenami są powodowane przez brakujące pliki
•"STOP 0x0000000A: IRQL_NOT_LESS_EQUAL – nwlnkflt.sys"
•"STOP 0x0000001E: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED – nwlnkflt.sys"
•"STOP 0×00000050: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA – nwlnkflt.sys"
Zastanawiam się nad ściągnieciem ich z sieci i skopiowaniem do windowsa.

Ja sie chyba poddaje ;D nie odpowiadasz na pytania :D pytalem o avasta i jak sprawa wygląda bez niego , nie uzyskalem odpowiedzi :D
Kazałem również wykonac komende sfc scannow i też cisza, wiec jak mamy ci pomagac ;)



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości