Witam piszę z prośbą o pomoc w sprawie procesów win xp oto ss z procesami :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
chciałbym sam pousuwać procesy bez żadnych programów nie używam drukarek skanerów itp. i chciałbym zrobić to tak żeby przy każdym uruchomianiu kompa te procesy były wyłączone żebym nie musiał za każdym razem ręcznie wyłączać jestem w te sprawy zielony dodatkowo za jakiś miesiąc planuję kupić dysk twardy do 200-250 zł taki 230GB styka słyszałem że WD najlepsze (sam posiadam 5letni WD ale ma już ponad 2 lata pracy i głośno chodzi dla tego wolę kupić nowy) możecie coś polecić ?
Zbędne procesy Win Xp jak usunąć ręcznie bez programów
-
- me@djohnsc
Możesz zoptymalizować autostart -> oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html (wrzuć logi z tego programu do analizy, ekspert się tym zajmie jak znajdzie czas) wtedy zbędne programy zostaną wyłączone i nie będą się włączać z autostartu.
Poczytaj też Lista usług (services), które można wyłączyć
Poczytaj też Lista usług (services), które można wyłączyć
-
Oki dzięki za pomoc a możecie mi dodatkowo polecić jakiś dysk do 200-250 zł max nie interesuje mnie jakiś duży wiem że mógłbym dołożyć nie dużo i miałbym 1TB ale na co mi to starczy mi jakieś 300GB żeby pochodził swoje a nie popsuł zaraz po upływie gwarancji 

- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
-
Byłem w sklepie esc i zaproponowali mi taki :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie wiem czy dobry jak na 205 zł czy taki że po 2latach po minięciu gwarancji padnie i czy on normalnie będzie mi chodzić czy mogą być jakieś problemy chodzi o płytę główną wystarczy to że mam wejście sata i nie mam się o co bać czy specyfika jakaś jest ? pytam bo mam 5cio letnią płytę i jest przestarzała choć ma wejścia sata
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników