Zbędne procesy Win Xp jak usunąć ręcznie bez programów

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Adkins

Użytkownik

Post01 kwie 2013, 11:42

Witam piszę z prośbą o pomoc w sprawie procesów win xp oto ss z procesami :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
chciałbym sam pousuwać procesy bez żadnych programów nie używam drukarek skanerów itp. i chciałbym zrobić to tak żeby przy każdym uruchomianiu kompa te procesy były wyłączone żebym nie musiał za każdym razem ręcznie wyłączać jestem w te sprawy zielony dodatkowo za jakiś miesiąc planuję kupić dysk twardy do 200-250 zł taki 230GB styka słyszałem że WD najlepsze (sam posiadam 5letni WD ale ma już ponad 2 lata pracy i głośno chodzi dla tego wolę kupić nowy) możecie coś polecić ?

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator

Post01 kwie 2013, 17:12

Możesz zoptymalizować autostart -> oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html (wrzuć logi z tego programu do analizy, ekspert się tym zajmie jak znajdzie czas) wtedy zbędne programy zostaną wyłączone i nie będą się włączać z autostartu.

Poczytaj też Lista usług (services), które można wyłączyć

Adkins

Użytkownik

Post03 kwie 2013, 16:46

Oki dzięki za pomoc a możecie mi dodatkowo polecić jakiś dysk do 200-250 zł max nie interesuje mnie jakiś duży wiem że mógłbym dołożyć nie dużo i miałbym 1TB ale na co mi to starczy mi jakieś 300GB żeby pochodził swoje a nie popsuł zaraz po upływie gwarancji :)

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Kontaktowanie:

Post03 kwie 2013, 20:56

Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Adkins

Użytkownik

Post04 kwie 2013, 17:23

Byłem w sklepie esc i zaproponowali mi taki :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników