Zmiana zintegrowanej karty graficznej.

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Arcycatia

Użytkownik

Post27 sty 2014, 11:48

Na początek chciałabym powiedzieć że kompletnie nie znam się na komputerach, dlatego właśnie chciałabym was prosić o pomoc. Nie wiem czy podam wszystkie potrzebne informacje i czy moje pytanie będzie "mądre".

Mam bardzo stary komputer (może komuś się to przyda - Dell OptiLex GX280), procesor Intel Pentium 4 2,8GHz, i teraz: Intel 82915G/GV/910GL express chipset family - cokolwiek to znaczy - chyba to co się dowiedziałam, czyli że wszystko w środku jest zintegrowane. (Okej, jak jakieś konkretniejsze informacje będą potrzebne to dopiszę, bo nie chce się bardziej kompromitować). Komputera używam tylko i wyłącznie do gier, no i do tych do 2004/05 roku dawał radę, teraz jednak błaga mnie o wymianę, co mam zamiar zrobić jak tylko uzbieram trochę więcej pieniędzy.

Przechodząc do rzeczy, od znajomego dostałam kartę graficzną - Galaxy GF 7300GT - chciałam trochę odmłodzić mojego staruszka, żeby do momentu wymiany jeszcze trochę pochodził. Nie wiem czy to że mam kartę graficzną zintegrowaną oznacza że nie mogę jej zmienić, to moje pierwsze pytanie.

Sama na własną rękę spróbowałam - wpiełam ją, sama nie mam pojęcia gdzie, ale wpięłam i działała (chyba? w każdym razie obraz był), dopóki nie zainstalowałam do niej sterowników i nie zresetowałam komputera. Po włączeniu odmówił posłuszeństwa, uruchamiał się chyba 2 godziny a w menadżerze zadań pisało, że zużycie procesora jest 100%. To chyba dla tego nie chciał się uruchomić... Więc drugie moje pytanie - jeśli da się ją w ogóle zamontować tak żeby działała, to jak to zrobić?

Przepraszam za wszelkie błędy i proszę o pomoc :)

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator

Post27 sty 2014, 12:00

Podaj jeszcze jaki zasilacz oraz pamięć ?
Przeczytaj poradnik:
http://www.hotfix.pl/zmiana-karty-grafi ... e--a74.htm
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek