Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 13:34

Przepraszam , że tak długo mnie nie było , ale nie miałem dostępu do komputera.. Wracam i nadmieniam , że mem test po raz kolejny zrobiony , wynik pozytywny tak więc jeszcze jakieś pomysły na rozwiązanie tego uporczywego blue screena ?

-- 14 lut 2013, 14:34 --

Hallo , jest tu ktoś ? Pomoże ktoś w tym ? blue screenów co raz to więcej wyskakuje . Nie wyrabiam już ; /

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 13:52

-1 kość 2GB DDR2

Tylko tyle na Windows 7 :?: :(

Słaba kość :(
Za mało na ten system 2GB i jeszcze do tego DDR2 :shock:
Nie możesz jeszcze dołożyć do tego min. 2GB ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 13:54

nie mam wlaśnie więcej heh a jest prawdopodobieństwo , że przez mało ramu jest co chwile blue screen ? Kiedyś było ich mniej stanowczo mniej , a teraz to praktycznie około 5 na 1 godzinę ich jest...

Awatar użytkownika
voluu

Ekspert
Posty: 1061
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:47
Kontaktowanie:

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:02

XMan muszę Cię zasmucić, ale do poprawnego działania Windowsa 7 wystarczy 1GB RAM (i tak, może być DDR2, nie każdy ma nową platformę z DDR3. LGA775 dalej jest w modzie). Oczywistym jest, że jeśli mamy włączone Aero i inne cuda na kiju to pamięciożerność rośnie znacząco.
Obrazek
Sounds Better

Indoor: AKG K514 + Denon PMA-480R
Outdoor: SoundMagic PL10 + Sansa Clip+

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:06

dodam , że blue screen nie wyskakuje w maksymalnym obciążeniu tj. powłączane kilka kart w przeglądarce w tym jakieś gierki itp , ale przy tym jakby częściej wyskakuję bsody natomiast są takie momenty , że zaraz po uruchomieniu komputera próbuję kursorem myszy najechać na jakąś ikonę aby ją włączyć i jest zwiecha po czym bsod i reset ; //

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:11

Z tak małą pamięcią na Twoim systemie jest bardzo prawdopodobne że za mało pamięci może być przyczyną problemu.
Czytałeś:
XMan pisze:
-1 kość 2GB DDR2

Tylko tyle na Windows 7 :?: :(
Moim zdaniem za mało a do tego testy mogą wszystkiego nie wykazać na jednej kości.
Miałem podobne problemy kilka lat temu na Windows XP, po zmianie poprzednich "kości" na slotach 2x512 MB
oraz dołożeniu 2x1GB zapomniałem o blue screenach :D

Obrazek


Dołożenie pamięci na pewno nic nie zaszkodzi tylko pomoże ;)

@voluu:
zasmuciłeś mnie :( :cry:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
voluu

Ekspert
Posty: 1061
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:47
Kontaktowanie:

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:13

Ale nie każdy ma fundusze żeby dokupić pamięci. Rozwiązanie problemu to nie kupno nowego sprzętu (chociaż w niektórych przypadkach jest to konieczne) :)
Obrazek
Sounds Better

Indoor: AKG K514 + Denon PMA-480R
Outdoor: SoundMagic PL10 + Sansa Clip+

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:18

jak wspomniałem wcześniej nie mialem w ogóle bsodów wcześniej czyli kilka lat temu... a pokaże wam jeszcze wyświetlone na czerwono błędy z "podglądu zdarzeń" z jednych z narzędzi systemowych... oto pare przykladów :
-Aktywacja licencji systemu Windows nie powiodła się. Błąd 0x00000000.
-Wystąpił błąd aktywacji licencji (slui.exe), kod błędu:
0x800401F9
-Nazwa aplikacji powodującej błąd: svchost.exe_SysMain, wersja: 6.1.7600.16385, sygnatura czasowa: 0x4a5bc100
Nazwa modułu powodującego błąd: sysmain.dll, wersja: 6.1.7600.16385, sygnatura czasowa: 0x4a5bdb23
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0003a121
-Nie można wygenerować kontekstu aktywacji dla "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\TIS_Windows7PIM.dll". Nie można odnaleźć zestawu zależnego Microsoft.VC80.DebugCRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50608.0". Użyj narzędzia sxstrace.exe, aby uzyskać szczegółową diagnozę.
-Nie można wygenerować kontekstu aktywacji dla "C:\Program Files\Common Files\Adobe AIR\Versions\1.0\Adobe AIR.dll". Błąd w pliku manifestu lub w pliku zasad "C:\Program Files\Common Files\Adobe AIR\Versions\1.0\Adobe AIR.dll" w wierszu 3. Wartość "MAJOR_VERSION.MINOR_VERSION.BUILD_NUMBER_MAJOR.BUILD_NUMBER_MINOR" atrybutu "version" elementu "assemblyIdentity" jest nieprawidłowa.
-Aktywacja licencji systemu Windows nie powiodła się. Błąd 0x00000000.
-Wystąpił błąd aktywacji licencji (slui.exe), kod błędu:
0x800401F9
-System Windows jest w okresie powiadamiania.
-Ostrzeżenie : System Windows wykrył, że plik rejestru nadal jest używany przez inne aplikacje lub usługi. Plik zostanie teraz zwolniony. Aplikacje lub usługi, które używają pliku rejestru, mogą zacząć działać nieprawidłowo.

SZCZEGÓŁY —
15 user registry handles leaked from \Registry\User\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000:
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\My
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\CA
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\Root
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\trust
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\SmartCardRoot
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\Disallowed
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPeople
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Policies\Microsoft\SystemCertificates
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Policies\Microsoft\SystemCertificates
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Policies\Microsoft\SystemCertificates
Process 996 (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe) has opened key \REGISTRY\USER\S-1-5-21-40365694-3076363620-2289436846-1000\Software\Policies\Microsoft\SystemCertificates
-Nazwa aplikacji powodującej błąd: Dwm.exe, wersja: 6.1.7600.16385, sygnatura czasowa: 0x4a5bc225
Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.1.7600.16915, sygnatura czasowa: 0x4ec49caf
Kod wyjątku: 0xc0000374
Przesunięcie błędu: 0x000c33bb

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:18

Ale nie każdy ma fundusze żeby dokupić pamięci.

serwisanci wymiękają.

No ciekawe ilu już serwisanci do tej pory wyciągnęli kasy i ile by było za to na nowe części, chociaż kości ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:20

najwięcej jest tych dwóch pierwszych , które wypisalem od myślników..

-- 14 lut 2013, 15:20 --

póki jesteście ze mną na forum , mam pomoc "prawie darmo" więc lepiej spróbować domowymi sposobami , a jeśli nic już nie wymyślimy to oddam po raz kolejny komputer do serwisu... chyba ostatniego w moim mieście , ale ponoć "solidnego"...

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:40

Hm...
Dużo błędów :(
Na razie to mam za mało czasu aby dokładnie wszystko sprawdzić.
Masz zainstalowany Dodatek Service Pack 1 dla systemów Windows 7 ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:44

w porządku poczekam.. jeśli coś uda Ci się sprawdzić to proszę napisz w tym poście z góry dzięki
p.s. slui.exe to mnie też ciekawi... jak ktoś wie o co cho to piszcie

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:50

Masz zainstalowany Dodatek Service Pack 1 dla systemów Windows 7 ?

:?:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

rzelunio

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 24 sty 2013, 22:03

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 14:51

a service packa chyba nie mam , sprawdź tutaj screen z systemu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Uporczywy blue screen - serwisanci wymiękają..

Post14 lut 2013, 16:18

a service packa chyba nie mam

Zainstaluj:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Sprawdź...

Edit:
poprawiłem na 32 bit. ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości