BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post17 paź 2012, 13:17

Niestety dwa ostatnie BSOD (odkąd masz nową kartę) nie wskazują na nic konkretnego.

Najlepiej byłoby, gdybyś pożyczył od kogoś na próbę zasilacz i sprawdził czy problem nadal się powtarza.

Jaką posiadasz płytę główną ?

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post17 paź 2012, 14:29

Witam, na tym geforce to tylko ten ostatni BSOD o 13.07 był, tamte 3 na radeonie,
płyta główna:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

a z zasilaczem właśnie jest problem ,bo nie mam skąd wziąć.. no ale coś może wykombinuję..

kolega mi jeszcze podpowiedział ,żebym wyjmował po jednej kości ramu i sprawdził oraz jak nie używam żebym wypiął napęd fizyczny, pamięci mam 4GB (2+2) testuję na 2GB teraz, i dalej na tym geforce .

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post17 paź 2012, 14:33

Trochę mnie zastanawia wersja BSIOS-u Twojej płyty głównej.
CPU-Z wykazuje wersję F8 z 29.09.2009, natomiast na stronie producenta ostatnia dostępna wersja dla Twojej płyty, to wersja F5 z 29.12.2008 roku.
Aktualizowałeś kiedyś BIOS płyty lub zlecałeś to komuś ?

Pytałem o model płyty głównej z myślą o aktualizacji BIOS-u, ale wobec powyższego wstrzymamy się z tym, bo sytuacja jest niejasna.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post18 paź 2012, 16:29

robiłem aktualkę biosu, sam mnie instruowałeś jak to zrobić :)

http://forum.hotfix.pl/problemy/ciagle-bsod-ntoskrnl-exe-7cc80-t18536-15.html

-- 18 paź 2012, 16:24 --

Witam, właśnie jestem po zmianie pasty na radeonie hd4770 i jest lekka poprawa,
w spoczynku 45st , pod obciążeniem w furmark ,max osiągnęła 76,5st, a teraz po 10 minutach testu zeszło i trzyma cały czas 75-75,5st , a po 14 minutach spadło jeszcze do 74,5st

powiedz mi czy te temperatury już są ok ?? i co myślisz o tym biosie płyty gł ??

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post18 paź 2012, 21:32

Jeżeli temperatura przy takim systemie chłodzenia pod obciążeniem nie przekracza 75'C, to jest ok.
Po wygrzaniu po jakimś czasie pasta osiągnie swoją pełną przewodność cieplną i temperatury mogą spaść jeszcze o 1'C - 3'C.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post26 paź 2012, 19:21

WITAM !! :)
zrobiłem 3 rzeczy
1.wypiąłem jedną kość (2gb) ramu
2.wymieniłem pastę na rdzeniu karty graf - teraz pod obciążeniem nie przekracza 75'C
3. nie wiem czy to sie przyczyniło, ale znajomy poradził,żebym odpiął napęd fizyczny, i od ostatniego BSOD'a (17.10.2012r 13:07) ani jednego resetu.
Przez co to mogło być?? ja obstawiam tę kość, tylko że w memtest nic nie wyszło - może temu że obydwie kości naraz testowałem ...

..hm

-- 26 paź 2012, 19:16 --

Powitać

wykonałem 3 czynności o których mowa w poście powyżej, i przez 10 dni ani jednego resetu kompa, dziś na próbę zamieniłem kości pamięci, i po jakichś 2 godz BSOD
PFN_LIST_CORRUPT 0x0000004e 00000000`00000002 00000000`00021ab3 00000000`0007fedf 00000000`00000001 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+7efc0 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7601.17944 (win7sp1_gdr.120830-0333) x64 ntoskrnl.exe+7efc0

Jak zwykle ten plik: ntoskrnl.exe jest winny

Dziwi mnie to tym bardziej że po tym incydencie zapodałem memtest'a na tej niby wadliwej kości i przez prawie 4 godz testowałem, po tym czasie MEMTEST wykrył 0 - zero błędów.
Mam przez to rozumieć że ta kość pamięci jest sprawna ??
Nic z tego nie rozumiem, na razie dalej jadę na tej niby wadliwej i będę obserwował czy będą następne resety.
PS. Zauważyłem jeszcze że często na tej kości wywali mi firefox'a, a przez ost 10 dni na tej sprawnej kości ani razu firefox'a nie wywaliło.
Macie jakieś pomysły jeszcze ??

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post26 paź 2012, 20:40

jabar24 pisze:Mam przez to rozumieć że ta kość pamięci jest sprawna ??
Nic z tego nie rozumiem, na razie dalej jadę na tej niby wadliwej i będę obserwował czy będą następne resety.
PS. Zauważyłem jeszcze że często na tej kości wywali mi firefox'a, a przez ost 10 dni na tej sprawnej kości ani razu firefox'a nie wywaliło.
Macie jakieś pomysły jeszcze ??

Wygląda na to, że ta kość pamięci jest wadliwa.
Reklamuj ją jeżeli ma dożywotnią gwarancję.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post26 paź 2012, 22:40

niba ma dożywotnią, firma goodram.. ,ale z reklamacją są klocki, bo muszę najpierw wysłać do sprzedawcy z allegro, oni do WILK ELECTONICS - producenta pamięci, potem spowrotem , i za wszystko ja będę płacił... jeszcze potestuję.. dzięki za poadę ;)

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post26 paź 2012, 23:22

jabar24 pisze:bo muszę najpierw wysłać do sprzedawcy z allegro

Nie musisz wysyłać do sprzedawcy z Allegro, możesz sam bezpośrednio do Wilk Elektronik S.A.
Przytoczę podpunkt warnków gwarancyjnych:

Wymogi dotyczące przyjmowania reklamacji
1. Warunkiem przyjęcia pamięci do serwisu Wilk Elektronik S.A. jest dostarczenie produktu osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
1.1 W przypadku dostarczenia reklamacji kurierem odbywa się to na koszt klienta.
2. Zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 1 należy pamiętać aby:
· dołączyć spis reklamowanych pamięci
· dostarczyć· kopię faktury zakupu
· plomby gwarancyjne produktu nie były uszkodzone
· urządzenie było kompletne (np. USB drive, etc.)
· usunąć· etykiety oraz oznakowanie naniesione na moduły przez nabywcę
2.1 W przypadku dostarczenia reklamacji do serwisu za pośrednictwem kuriera należy:
· zastosować· opakowanie antystatyczne
· zarejestrować· zgłoszenie na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników w dziale „serwis on-line” oraz załączyć· wydruk zgłoszenia do przesyłki

Wejdź na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Z prawej strony na dole jest zielony panel Strefa Klienta.
Zarejestruj się tam aby wypełnić formularz reklamacyjny.

O szczegóły możesz zapytać pod adresem: serwis@wilk.com.pl

Oczywiście musisz posiadać dowód zakupu: paragon, fakturę lub formularz gwarancyjny wypełniony przez sprzedawcę.

Awatar użytkownika
jabar24

Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 18 kwie 2012, 09:47

BSOD, analiza plików DMP: dxgmms1.sys, atikmdag.sys

Post27 paź 2012, 09:40

niby tak, ale w regulaminie również pisze :

Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów nie spełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez klienta, który nabył dany produkt bezpośrednio w Wilk Elektronik S.A. Jednocześnie zwracamy uwagę, że odpowiedzialność Wilk Elektronik SA za wady z tytułu rękojmi i gwarancji powstaje jedynie w przypadku dokonania zapłaty za zakupiony towar.

Więc nie wiem czy to przejdzie, poza tym jak w memtest nie wykrywa mi żadnych errorów, to nie wiem czy gwarancję uznają....

Obrazek



  • Reklama

Wróć do „Sprzęt komputerowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość